Yıl içerisinde hem yurt içinde hem de yurt dışında birçok farklı fuara gidiyoruz. Amerika’da CES’e, Almanya’da ise IFA’ya katılım gösteriyoruz. Şu anda bu fuar Türkiye için oldukça önemli. Beyper’in göğüslemiş olduğu bu ip küçük ev aletleri ve beyaz eşya pazarı için büyük önem taşıyor. Çünkü burada birbirinden bağımsız markaları tek bir çatı altında birleştirerek yabancı ziyaretçilerin de görüşlerine açmış oluyor. Fuarı düzenleyen İFSA ve Ambiyans Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı İrfan Tıraş bu alanda oldukça tecrübeli ve deneyimli. Bu fuarla birlikte Almanya ve ABD’deki büyük fuarların benzerini Türkiye’de de gerçekleştirebiliriz. Türkiye’de zirvede bulunan ve önde gelen markalarla bu fuara önümüzdeki yıllarda destek sunarsak çok önemli yerlere gelebiliriz. Türkiye zaten beyaz eşya üretiminde dünyada ikinci konumda bulunuyor. Bu kapsamın daha da genişlemesi, istihdama yönelmesi, bu alandaki sanayileşmenin hızlanması için bu fuarı çok önemsiyoruz. Yaşadığımız depremlerde hepimizi derinden etkiledi ve birçok noktada huzursuzluklarımız devam ediyor. Ancak bir yandan da hayat ve ticaret sürüyor. Dolayısıyla bu fuarın önümüzdeki yıllarda kuvvetlenmesi ile bölgesel olarak da çok daha büyük bir güç haline geleceğimizi düşünüyorum. Ancak bunun için büyük firmaların burada gövde gösterisi yapması gerekiyor. Yurt dışındaki büyük fuarlarda markalar ciddi bütçelerle destek oluyorlar ve dünyanın her yerinden o fuara misafir götürüyorlar. Bizim de Türkiye’de bu seviyeye ulaşmamız gerekiyor. Bu işe gönül verirsek çok daha iyi yerlere gelebiliriz. Yurt dışından ülkemize gelecek yatırımları da hızlandırmak için bu tarz adımları atmamız şart. Dolayısıyla sektörün desteğiyle bu fuarın önümüzdeki yıllarda çok çok daha iyi noktalarda olacağına inanıyorum.
Popüler Makaleler
TÜRKBESD: Ekonominin seyrini, ülkelerin COVID-19 ile mücadeledeki başarısı belirleyecek
Türkbesd yeni raporunu açıkladı. […]
Dünyada ve Türkiye’de “Beyaz Eşya” pazarı ne durumda?
Beyaz eşya pazarı tüm dünyada ekonomilerin lokomotif ya da amiral gemisi olarak büyümeye devam ediyor. Birçok pazarda ve sektörde yaşanan daralmalara rağmen beyaz eşya ve küçük ev aletlerindeki gelişmeler, yatırımlar, Ar-Ge çalışmaları, yeni teknolojiler gibi […]
Blueair markamızla sağlık ve iyi yaşam kategorisinde büyümeye devam ediyoruz
Hava temizleyiciler, özellikle pandemi ile birlikte sağlığa olan ilginin artmasıyla pazar payını sürekli artırarak çeşitli ürünleri piyasaya sunuyor. Genel olarak hem dünya hem de Türkiye pazarını değerlendirir misiniz? Ev aletleri sektörü içinde sağlık ve iyi […]
İlk yorum yapan olun