• B2B iş kolunun ulaşma ihtiyacı duyduğu “tanımlı” ticari kesime, konsantre hedef kitleye ulaşır.
  • Tanımlı hedef kitleye -genellikle- doğrudan posta yoluyla ulaşır. Yani hedef kitlenin yayını bir yerlerde “tesadüfen” görmesi yoluyla edinmesi, düzenli olarak takip edebilmesi için yayın zamanını “aklında tutması” gerekmez. Bir başka deyişle hedef kitle dergiyi bulmaz, dergi hedef kitleyi bulur.
  • İş dünyası profesyonellerinin büyük bir kısmı, “bilgi ve haber kaynağı” olarak iş yaptıkları alanın ticari yayınlarını takip eder.
  • Türkiye’de ve sanayi ülkelerinde yapılan anketler; bir sektörel dergiyi ortalama üç kişinin okuduğunu göstermektedir. Bu ise, derginin basım adedinin en az üç katı okura ulaştığı anlamına gelir (Pass-along Audience)
  • Avrupa ve ABD’de, (son dönemlerde Uzakdoğu özellikle Çin ve Japonya’da) yapılan pazarlama araştırmalarının bir ortak sonucu ise tanımlı hedef kitleye erişim maliyeti olarak, sektörel yayınların en uygun ve verimli seçenek olduğudur.
  • Ticari ve süreli yayıncılığın uluslararası meslek organizasyonlarının raporlarında sektörel yayınların; firmalar için “değer yaratma”, “markalaşma” süreçlerinin en güçlü desteği olduğu vurgulanır.
  • Sektörel yayınlar, firmaların pazarlama stratejilerinin sadece reklam ayağını değil, beraberinde halkla ilişkiler ayağını da güçlendirir. Zira reklamın üç temel işlevi olan; bilgi verme, hatırlatma, ikna etme işlevleri arasında, reklamın en zayıf kaldığı ayak, “ikna etme”dir. “İkna etme”, halkla ilişkilerin başarılı olduğu bir alandır. Sektörel yayınlar diğer yayınların önemsemediği haberleri de ön plana çıkartarak, reklam ve halkla ilişkileri birlikte sunarlar. Bu ise diğer mecralarda yaygın olarak rastlanamayacak bir avantajdır.

Reklam Alanlarımız

Basılı Dergi

Web Sitesi

Haftalık E-Bülten

Sosyal Medya

Dağıtım Kanalı dergisine reklam vermek için bizimle iletişime geçin…

Reklam ve Halkla ilişkiler Yöneticisi

Funda SÖYLEMEZ

Adres: Barbaros mah. Kardelen Sok. Palladium Tower No: 2 Kat:10 Ataşehir-İstanbul

Tel: 0 216 687 03 27 

Faks: 0 216 687 03 03

E-Mail: funda.soylemez@dagitimkanali.com.tr