Coffy, yıl sonuna kadar 100’den fazla şube açacak

Pizza Restoranları A.Ş.’nin 25 yıllık deneyimini arkasına alarak ‘Tek Fiyatlı Kahve Noktası’ konseptiyle 2019 yılında kurulan Coffy; büyümeye devam ediyor. Tüm ekibi bir araya getiren “Coffy Ralli” etkinliğinde konuşan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Güçlü franchising sistemi ile hızlı bir büyüme gösteren Coffy, kısa sürede 34 şubeye ulaştı. İstanbul, Ankara, Bursa, Antalya, İzmir ve Sakarya’da faaliyet gösteren markamız büyümeye devam edecek. Hedefimiz, yıl sonuna kadar 100’den fazla yeni Coffy şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmak. Yeni şubelerimizle birlikte toplamda yaklaşık 900 kişiye istihdam sağlayacağız, dünya markası olma yolunda hayal ortaklarımızla birlikte 2028'de 500 şubeye ulaşmayı planlıyoruz. Ülkemizde örneği görülmemiş bir kahve konsepti yarattık, yeni bir marka ve konsept olarak sektörün devleri kadar çok talep görüyoruz. Bu da başarımızı ve lezzetimizi ortaya koyuyor” dedi.

Coffy, yüzde 100 yerli bir marka olarak müşteri deneyimini hızlandıran, özelleştiren ve kolaylaştıran teknolojik alt yapısı, uygun fiyatlı yüksek kaliteli ürünleri ve güçlü franchising sistemi ile büyümeye devam ediyor. Coffy ekibi, bu yıl ilk kez gerçekleştirilen “Coffy Ralli” etkinliğinde bir araya geldi. Markanın hedefinde; hızlı büyümeyi istikrarlı bir şekilde sürdürmek var.

Hedef, kahve sektörünün en önemli oyuncularından biri olmak

Ustalıkla harmanlayıp özenle hazırlanan Kolombiya ve Etiyopya menşeli kahve çeşitlerini tek fiyata sunarak kaliteli kahve deneyimini ulaşılabilir hale getiren Coffy; Türkiye’nin ilk lokal ve tek fiyat sistemi ile çalışan dijital kahve markası. İstanbul, Ankara, Bursa, Antalya, İzmir ve Sakarya’da faaliyet gösteren, uluslararası pazarda yaklaşık 1,000 şubelik deneyimi bulunan DP Eurasia Group’un projesi olan Coffy, Türk kahve sektörünün en önemli oyuncularından biri olmayı hedefliyor.

2028’de 500 şubeye ulaşmayı planlıyoruz

“Coffy Ralli” etkinliğinde konuşan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Ülkemizde örneği görülmemiş bir kahve konsepti yarattık, işimizin olmazsa olmazı müşteri memnuniyeti. Önem verdiğimiz ‘5 Coffy değerimiz’ var. Bunlar; ‘Girişimci ruh, sadelik ile yalınlık, ustalık, yaratıcılık ve güleryüz ile pozitiflik’. Bizler, ortak hayallerimiz için birlikte hareket ediyoruz. Yaratıcılıktan cesaret alıyor, kahvemizi ustalıkla hazırlıyoruz. Kahve deneyimini en sade ve yalın hali ile yaşatırken, güler yüzümüzle de insanları kazanıyoruz. Ezberleri bozan kahve deneyimiyle müşterilerimizin yüzünü güldüren bir marka olma misyonunu üstlendik. Yeni bir marka ve konsept olarak sektörün devleri kadar çok talep görüyoruz, bu da başarımızı ve lezzetimizi ortaya koyuyor. Coffy ailesini büyütmeyi sürdürüyoruz, bugüne dek inovasyon merkezimizde markamızın vizyon ve değerlerine inanan 30 arkadaşımıza istihdam sağladık. En büyük önceliğimizin müşterilerimizin memnuniyeti olduğunun ayrıca vurgulamak isterim. Franchiseelerimiz ve ekip arkadaşlarımızla büyümeyi sürdüreceğiz” dedi.    
 

Rekabette farklı bir kulvar yaratıyoruz

‘Bizim Kahvemiz Ucuz Değil, Onlar Pahalı’ sloganının arkasında durarak fiyat artışlarına rağmen ulaşılabilirliği korurken rekabette farklı bir kulvar yarattıklarını belirten Saranga, “Yıl sonuna kadar 100’den fazla yeni Coffy şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmayı planlıyoruz, yeni şubelerimizle birlikte yaklaşık 900 kişiye istihdam sağlayacağız. Dünya markası olma yolunda hayal ortaklarımızla birlikte 2028’de 500 şubeye ulaşmayı planlıyoruz. Türk kahve kültürünün geleceğini şekillendirmek üzere yola çıktık ve güçlü franchising sistemi ile kısa sürede hızlı bir büyüme gösterdik. Coffy’yi Türkiye’nin her iline, her ilçesine, her mahallesine ve dünyanın uzak coğrafyalarına kazandıracağımıza eminiz” diyor.

Mahalle kültürünü yaşatmaya özen gösteriyoruz

En önemli motivasyonlarının değer üretimi ve toplumla bağ kurmak olduğunun altını çizen Aslan Saranga, “Sosyal sorumluluğu sahiplenmek işimizin bir parçası. Doğaya ve çevreye saygılı, duyarlı bir marka olarak; sağlığa, ihtiyaç sahibi insanlara, mahalle kültürünü yaşatmaya, mahallede mahalleliyle olmaya nasıl özen gösterdiysek sanata da eğitime de spora da aynı yaklaşımla destek verdik.  En büyük önceliklerimiz arasında kuşkusuz ki gençler yer alıyor. Gençlerin hayatına artı değer katacak, yaşam kalitelerini artıracak, onların hayattan daha çok keyif almalarını sağlayacak projeler geliştirmek bizler için büyük önem taşıyor” dedi.

Sektörde benzeri olmayan marka konsepti 

Coffy’nin bir Food-Tech şirketi olan Pizza Restoranları A.Ş’nin bir markası olduğuna dikkat çeken Saranga, “Satın alma hacmi sayesinde bayisine her zaman en iyi fırsatları sunan güçlü franchising sistemi ile Coffy, sektöre yepyeni bir alan açıyor. Yatırımcılarımız, tamamen yerli bir yatırım yaparak satın alma hacmi ile bayisine her zaman en iyi maliyetleri sağlayan ve globalleşme vizyonu olan bir sistemin parçası oluyorlar. Sektörde benzeri olmayan bu marka konsepti ve dükkan tasarım desteğiyle, 36 ay gibi kısa bir süreci kapsayan ‘payback’ planıyla ve son derece düşük maliyetle avantajlı bir yatırım fırsatı sunuyoruz” diyor.

En güçlü özelliğimiz baristalarımız

Etkinlikte konuşan Domino’s Türkiye Tedarik Zinciri Satınalma ve Coffy Grup Direktörü Muhsin Emre Çevlik, “Coffy olarak en güçlü özelliklerimizin başında baristalarımız geliyor. Bizler için eğitim büyük önem teşkil ediyor. Baristalarımıza şube açılışlarından önce sahada 4 haftalık yüz yüze bir eğitim veriyoruz. Mevcut şubelerde çalışacak baristalarımız için ise işbaşı eğitim programımız mevcut. Ayrıca, online barista eğitim platformumuzu hayata geçirerek arkadaşlarımızın eğitimine platformumuz aracılığıyla da destek veriyoruz. Eğitimlerden aldığımız sonuçlar bizler için kusursuz. ‘Hayal ortaklığı’ yaptığımızı söyleyebilirim, en büyük hayalimiz 2028’de lezzetimizi koruyarak 500 şubeye ulaşmak” dedi.

‘Beklemeden Gel Al’

Coffy, Google Play ya da Apple Store’dan indirilen ‘Coffy App’ uygulamasıyla; hızlı, vakit kazandıran, kahve sırasında beklemeye son veren ‘Beklemeden Gel Al’ özelliğiyle öne çıkıyor. Uygulama, ‘Sipariş Takip Ekranları’yla da tüketicilerin sipariş konforunu artırıyor. Uygulama ile verilen her siparişte 2 çekirdek kazanılırken, her 7 çekirdeğe bir kahve kazanmak mümkün.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*