LG Brandshop mağazaları 10 yeni şube ile büyüyor

Hafta başında açılışı gerçekleştirilen Denizli Aquamall AVM ve Ankara Gordion AVM mağazalarının yanı sıra, İstanbul’da yeni açılan LG Brandshop mağazaları; Vadi İstanbul, Flyinn, Maltepe Piazza, Forum İstanbul, Marmara Park, City’s İstanbul İçerenköy ve İstanbul Optimum AVM gibi İstanbul’un gözde alışveriş merkezlerinde yer alıyor. L

G’nin geleneksel kanal satış ortakları da, markanın Türkiye’ye yaptığı bu yatırımdan duydukları memnuniyetlerini, işbirliğinde açtıkları mağaza açılışlarıyla dile getirmeye devam ediyor. 22 Haziran tarihinde açılışı gerçekleşen LG Brandshop Enka Flyinn AVM mağazası dışında, Zincir Mağazalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Serhan Tınastepe’nin yatırımcısı olduğu LG Brandshop Simport, Vadi İstanbul, Maltepe Piazza, Marmara Park ve Forum İstanbul alışveriş merkezlerinde yer alan mağazalar 23 Haziran’da, Trada ortaklığı ile City’s İstanbul İçerenköy, İstanbul Optimum alışveriş merkezlerinde yer alan mağazalar ise 24 Haziran’da açılışlarıyla hizmete başlayacaklar. Açılışa özel fırsatlar ve özel indirimlerle LG’nin son teknolojiye sahip ürün ve hizmetleri, LG teknolojisine sahip olmak isteyenlere ayrıcalıklı olarak sunulmuş olacak.

Vadi İstanbul LG Brandshop başta olmak üzere tüm yeni Brandshop’larda LG’nin en yeni ve üstün teknolojiye sahip ürünleri sergilenecek. Özel indirimler ve fırsatlarla beyaz eşya, TV, ses sistemi, hoparlör ve klima sistemleri, LG ThinQ teknolojisi sayesinde birbiriyle konuşan ve uzaktan yönetilebilen LG ürünleri, uzaktan yönetilebilen beyaz eşyalar, kişisel asistan görevi gören TV’ler gibi yeni nesil teknolojileri edinmek mümkün olacak.

Yeni açılan mağazalar hakkında bilgi veren LG Ev Eğlencesi Elektroniği ve Beyaz Eşya Ürün Grubu Satış Başkanı Bülent Bülbül “LG olarak Türkiye pazarını çok önemsiyor ve burada önemli yatırımlar yaparak büyümeyi sürdürüyoruz. Türkiye’nin her bölgesinde pek çok noktada açılan brandshoplarımız ile LG teknolojisini müşterilerimizle buluşturmaktan dolayı çok mutluyuz. Tüm dünyada bizim gücümüzü ve tercih edilirliğimizi belirleyen yenilikçi teknolojimiz ve ürünlerimizin eşsiz tasarımları ile fark yaratmayı sürdüreceğiz. Türkiye’de 2022’de gerçekleştirdiğimiz önemli yatırımlarla büyüme hedeflerimiz doğrultusunda ilerliyoruz. Yeni açılan mağazalarımız da bu büyümenin önemli bir parçası.” şeklinde konuştu. Perakende mağazacılığının aynı sıra LG Brandshop’larla da tüketicilere doğrudan ulaşmayı hedeflediklerini aktaran Bülbül, “Türkiye gibi hedef pazarlarımızdan birinde ürünlerimizin erişilebilirliğini artırmak bizim için çok önemli. Açılan her yeni Brandshop ile LG ailesini büyütmeye devam ederken, daha fazla tüketiciye ulaşabilecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.” dedi.

Ürünlerimizi doğru lokasyonlarda, doğru alanlarda ve doğru yatırımcılarla sergilemek istiyoruz

LG Ev Eğlencesi Elektroniği ve Beyaz Eşya Ürün Grubu Satış Başkanı Bülent Bülbül

Vadi İstanbul içerisinde açtığımız mağaza ile Türkiye genelindeki mağaza sayımızı 70’e çıkarmış oluyoruz. Arka arkaya 10 mağaza açılışı birden yapacağız. İstanbul’da toplam 20 mağazamız oldu. LG Türkiye olarak pandemi sonrası dönemde yeni aldığımız öğretilerle biz de iş yapış modelimizi değiştirmeye başlamıştık. Biraz daha lokalleşmeye yönelik bir hareket tarzımız oldu. Bu noktada da eksiklerimizi görmeye başladık ve mağazalarımızın sayısını artırma yoluna gitmeye karar verdik. Bu süreçte verdiğimiz en doğru kararlardan biri buydu. Türkiye genelindeki mağaza sayımızı hızla artırmaya başladık. 1,5 yıl önce 44 mağazamız varken, şimdi 85-86 mağazayı konuşmaya başladık. 1 yıl sonrası için planladığımız 120 mağaza hedefimize bu yıl içerisinde ulaşacağız. Türk tüketicisine en doğru ulaşım yolunun geleneksel kanallarımız ve bayileşme olduğunu biliyoruz. Bütün yatırımlarımızı, müşterilerin ürünleri daha rahat ve daha konforlu deneyimleyebileceği alanlar yaratmaya yönelik yapıyoruz. 2022 yılı sonu itibariyle mağazalarımızın bulunduğu il sayısı da 35 olacak. Tüketiciler BrandShoplar içerisinde LG’nin üretmiş olduğu bütün ürün gamını bulabiliyor. Çok bilindiğimiz TV’nin dışında birbiriyle konuşan cihazlarımıza da burada sergiliyoruz. Ürünlerimizi mağazalarımızda deneyimleme imkanı var. Ürünlerimizin birçoğu birbirleri ile konuşuyorlar. Tüketiciler mağazalarımızda bunların hepsini görebiliyor. Teknoloji mağazaları daha çok market yapısında olduğundan çok rahat alanları yok. Burada tüm sağlık hassasiyetleri de göz önünde bulundurularak deneyimleme imkanı veriliyor. LG olarak ürettiğimiz ürünlerin kullanım kolaylığı ve enerji tasarruflu olmasına, dekoratif özellikler taşımasına dikkat ediyoruz. Sağlık özellikleri de öne çıkan diğer ana odak noktalarımızdan biri. Satış kanalları olarak omnichannel stratejisi ile Türkiye’deki penetrasyonumuzu artırmayı hedefliyoruz. Ürünlerimizi doğru lokasyonlarda, doğru alanlarda ve doğru yatırımcılarla sergilemek istiyoruz. Online tarafta olduğu kadar geleneksel bayi kanalında da büyümeyi planlıyoruz. Online ve offline kanalları kombinleyerek ilerliyoruz.

Beyaz eşya bayiliği mevcudiyetini ve gücünü çok ciddi oranda hala koruyor

Zincir Mağazalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve LG Brandshop Simport Yatırımcısı Serhan Tınastepe

Vadi İstanbul içerisindeki yerimiz bizim 4 LG mağazamızdan biri. 140 metrekare büyüklüğünde bir mağaza. Vadi İstanbul, toplam kiralanabilir alanı 100 bin metrekare olan, bölgesindeki çok önemli bir hub olma potansiyeli taşıyan, son birkaç yıldır da trafiğini çok ciddi derecede arttıran ve içerisinde modern perakende mağazalarının bulunduğu çok iyi bir alışveriş merkezi. Biz de burada LG markasıyla bulunmaktan oldukça mutluyuz. Tüketiciler burada standart bir beyaz eşya ve tüketici elektroniği mağazasından farklı olarak çok daha özellikli ürünleri bulabilecekler. LG, televizyonuyla çok ön plana çıkan bir marka olarak görünmesine rağmen, beyaz eşyada ve özellikli ürünler dediğimiz hava temizleme cihazı gibi, dikey süpürge gibi kategorilerde çok önemli bir üretici. Tüketiciler bu mağazada bunları görüp deneyimleyebilecekler. Beyaz eşyada da rekabette farklılaşan çok özel ürünleri var. Tüketicilerimiz yine burada uzman satış personelimizin verdiği destekle, hizmetle, servisle bu ürünleri görecekler ve deneyimleyecekler. Bu ürünlerle ilgili satın alma kararlarını verecekler. Beyaz eşyan ürünlerinin %90’ından fazlası halen mağazalarda satılıyor. E-ticaret özellikle pandemiyle birlikte çok hızlı değişti. Fakat buna rağmen yine %90 oranında insanlar mağazalardan alışveriş yapmayı tercih ediyorlar. Onlinedan alışveriş yapanların da çok büyük bir kısmı önce ürünü fiziksel mağazada deneyip, beğeniyor. Mağazacılık bu anlamda Türkiye açısından çok önemli. Ülkemizde beyaz eşya bayiliği 60-70 yıllık geleneği olan bir yapı. Bu yapı da mevcudiyetini de, varlığını da çok ciddi oranda hala koruyor. Yerli ve yabancı büyük teknoloji marketlerin bu kadar yaygınlaşmasına rağmen, e-ticaretin bu kadar yaygınlaşmasına rağmen beyaz eşya bayi sisteminin yaşıyor olması, hem Türk tüketicisinin bu yapıya olan güvenini, hem de fiziksel mağazacılığın var olmaya devam edeceğiyle ilgili çok önemli bir öncü sinyal. Dolayısıyla LG de Türkiye’de iş yapmanın bir gerekliliği olarak mağazacılığı çok önemsiyor. Bizim beyaz eşya ve tüketici elektroniği perakendeciliği alanında 38 mağazamız var. Aynı zamanda da online satışlarımız var. Türkiye’nin birçok farklı coğrafi bölgesinde hızlı dağıtım yapan bir altyapımız var. Dolayısıyla hem fiziksel mağazalarımızda hem de online mağazalarımızda tüketicilerle ürünlerimizi birleştiriyoruz. Aslında beyaz eşya bayiliği alanında, mağazacılık tarafında yapabileceğimizin çok önemli bir kısmını yapmış olarak nitelendiriyoruz. Bizim bu noktadan sonra daha fazla verimliliğe yönelik, karlılığımızı arttırmaya yönelik, özellikli ürünleri arttırmaya yönelik, gelişen kanallarda satışlarımızı arttırmaya yönelik çalışmalarımız var.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*