LG’nin ikonik buzdolabı rekor kırdı

LG InstaView’ün bir milyon satış rakamına ulaşması LG’nin müşteri odaklı invasyon ve teknolojik liderliğin yanı sıra, buzdolabı pazarındaki güçlü konumu da vurguluyor.

LG Electronics’in premium InstaView Door-in-Door™ buzdolabı, 2016 yılında piyasaya sürüldüğü günden bu yana, dünya çapında bir milyon satışa ulaştı. Her gün ortalama 700’den fazla satış yapılan LG‘nin bu yüksek kapasiteli buzdolabı, altı kıtada yaklaşık 150 ülkede satılıyor.

LG Electronics’in birinci sınıf InstaView Door-in-Door™ buzdolabı, form ve işlev arasında mükemmel denge sağlayarak, mutfakta gelişmiş yaşam tarzı sunmak için tasarlandı. InstaView Door-in-Door™, Red Dot ve iF gibi dünyanın en prestijli tasarım ödüllerinden tanınan şık estetiğe ve pratik özelliklere sahip.

LG Electronics Ev Aletleri ve İklimlendirme Çözümleri Şirketi Başkanı Dan Song, “Bu kilometre taşı, LG’nin ev aletleri kategorisinde üst sıralara çıkan farklılaşmış, yüksek kaliteli ürünler geliştirme yeteneğinin bir kanıtı. Bugünün beyaz eşyaları, bir bilgisayar veya akıllı telefon kadar teknoloji içeriyor ve müşterilerimiz bu cihazlardan çok yüksek beklentiye sahip. Gelişmiş teknolojimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımız, InstaView’i, buzdolabı var olduğu sürece en çok satan buzdolabı markalarından biri haline getirecek.” dedi.

LG InstaView adını, üzerine sadece iki kere tıklandığında şeffaf bir pencereye dönüşen bukalemun benzeri ön panelinden alıyor. Bu pencere, kullanıcıların kapıyı açmadan içeride ne olduğunu görmelerini sağlamanın yanı sıra, soğuk hava kaybını da azaltıyor. InstaView ile birlikte Door-in-Door™, en sevilen içeceklere ve atıştırmalıklara kolay erişim sağlarken, ana buzdolabı bölmesinin oda sıcaklığına maruz kalmasını en aza indirerek soğuk hava kaybını yüzde 41‘den fazla azaltmaya yardımcı oluyor.*

InstaView buzdolaplarına artan talebi karşılamak için LG, Fransız Kapı ve Yan Yana konulabilen modeller de dahil olmak üzere, ürün gamında kolaylık sağlayacak bir çok özellik ekledi. Dahası, popüler InstaView teknolojisi artık, LG SIGNATURE Şarap Mahzeni ve ThinQ™ Serisi gibi diğer LG cihazlarında da bulunuyor.

LG‘nin buzdolaplarına değer katma arayışı, daha verimli ve daha keyifli bir mutfak hayatı yaratmak için tasarlanmış daha fazla teknolojinin geliştirilmesine yol açtı. Örneğin, Smart Care + yiyecekleri daha uzun süre taze tutmak, enerji maliyetlerini düşürmek ve daha kişisel bir hizmet sunmak için LG ThinQ™ AI kullanıyor. Bu akıllı cihaz, birkaç hafta boyunca toplanan verileri analiz ederek, belirlenen hedef sıcaklığını daha iyi korumak amacıyla, sık kullanım sürelerinden önce sıcaklığını düşürmesine izin veren kullanım modellerini algılayabiliyor. Smart Care +, enerji israfını azaltmak için aynı verileri kullanıyor ve sık kullanılmayan dönemlerde buzdolabını otomatik olarak “Bekleme Modu”na getiriyor. Craft Ice™ ile, LG buzdolabı sahipleri, deneyimli barmenler gibi davranabiliyor, içecekleri ve kokteylleri, buzdolaplarında üretilen yuvarlak buzla karıştırabiliyorlar.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*