Kumtel Satış ve Pazarlama Müdürü Münir Öztaş: “2023 yılı içerisinde hem ihracat hem de iç pazarda büyüme hedefimizi sürdüreceğiz”

50. yılımızı kutladığımız 2022 yılında ihracat oranlarımızda gözle görülür bir artış yaşanmıştır. 50 yıllık tecrübe ile Türkiye’nin jeopolitik konumu Kumtel için her zaman bir avantaj olarak görülmüş ve bu avantaj değerlendirilmiştir.

Her geçen sene değişen mutfak stilleri ile ankastre setler ve ürünlere olan talebin sürekli arttığı gözlemlemektedir. Gözlemler doğrultusunda ürünlerde tasarımsal ve teknolojik gelişmelere her geçen gün daha da önem verilmekte.

Türkiye’de küçük ev aletleri ürünlerine olan talep artış gösterirken ihracatta ankastre setlere olan talepte artış gözükmektedir.

Ülkeler arasındaki siyasi gerilimin azalmaz, pazarların yeniden ticarete açılması ve farklı pazar alanlarına girilmesi Kumtel açısından olumlu etkiler göstermiştir.

2022 yılı iç pazarımız için hem kritik hem de büyüme gösterilen bir yıl oldu.

Tüketicilerin E-ticaret ve sosyal kanallara olan ilgi ve talebinin artması ile dijitalleşme yolunda birçok adım atılmıştır. Web Sitesin de yapılan birçok yeniliğin yanı sıra diğer dijital pazarlama kanallarında da yapılan gelişmeler müşteriye ulaşma sürecine katkı sağlamıştır. Bunun yanı sıra doğru veriye daha hızlı erişirken; marka imajını da bir üst seviyeye taşınmıştır.

Kumtel, yıllarca Türkiye’de bir ısıtıcı üreticisi olarak görülürken artık küçük ev aletleri ve ankastre ürünlerde de gösterdiği başarı sebebi ile kendini farklı bir konuma getirdi. İç pazar ve ihracatta gözle görülür bir büyüme yaşanmıştır.

2023 yılı içerisinde hem ihracat hem de iç pazarda büyüme hedefimizi sürdürmekteyiz. İhracat olarak Avrupa, Orta Doğu ve Batı Afrika ülkeleri ile düzelen ticari ilişkilerin ihracatımıza daha fazla katkı sağlayacağını beklemekteyiz.

İç pazarda kişilerin taleplerini daha iyi analiz eden, dijitalleşme sürecini tamamlamış bir Kumtel olarak E-ticaret alanında küçük ev aletleri, ankastre ve ısıtıcı kategorilerinde en üst sıralarda yer alan öncü ve örnek bir marka olabilmeyi hedeflemekteyiz. Hedefimiz her zaman daha fazla kişinin ihtiyacını karşılayabilmektir. Bunun yanı sıra, Ar-Ge çalışmalarımıza 2023 yılında da ara vermeden devam ediyor olacağız. Teknolojide yaşanan gelişmeleri yakından takip etmekte ve her geçen gün ürünlerimize bu gelişmelere bağlı yeni projeler geliştirmekteyiz. Pazarda oluşan talepler doğrultusunda birçok yeni ürün üretim hacmimize dâhil edilmektedir.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*