Fakir Hausgeräte Pazarlama ve E-Ticaret Direktörü Zümrüt Tamer: “Sağlıklı yaşam teknolojilerine olan ilgi fazlasıyla büyüdü”

2022, uzun soluklu bir pandemi sürecinin ardından olağandışı şartların iyileşmeye başladığı, eski normallere neredeyse tamamen geri dönülen, yeniden sosyal yaşama karışılan bir yıl oldu. Bu salgın hem tüketici alışkanlıkları hem de marka ürün skalasında farklılıklar beraberinde getirerek sektörümüzde de birçok değişikliğe yol açtı.

Her şeyden önce belirtmeliyim ki salgınla birlikte hijyen, kişisel bakım ve sağlıklı beslenmeye yönelik ürünlere gelen talep artışıyla geride bıraktığımız yıllarda küçük ev aletleri sektörü olumsuzluklardan en az etkilenen alanlardan biri oldu. 2022’de ise evde geçirilen uzun ayların aksine, artık tüketici yeniden daha yüksek tempolu bir yaşama döndü. Aynı zamanda hepimizin hızlı çözümlere olan ihtiyacı yeniden arttı. Pandemi dönemine kıyasla 2022’de küçük ev aletlerinde ihtiyaçlar daha kişiselleştirilmiş, deneyim ve akıllı çözüm odaklı tercihlere yönelik oldu. Biz de bu doğrultuda Fakir Hausgeräte olarak tüketiciyi odağımızda tutmaya, onların yaşamındaki ve ihtiyaçlarındaki değişimlere ortak olarak “Seni Anlayan Teknoloji” mottomuzu sürdürmeye devam ediyoruz.

Fakir Hausgeräte kullanıcısı, ev yaşantısında da teknolojinin gücünü arkasına alma konusunda giderek daha istekli ve ilgili hale geliyor. Biz de bu iç görüden yola çıkarak yıl boyunca kendimizi en yeni teknolojileri tüketiciyle buluşturan ve yaşamını kolaylaştıran bir teknoloji markası olarak konumlandırdık, Fakir ürünlerinin ve sağladığı çözümlerin insan yaşamında bir teknoloji partneri olarak rol oynayabilmesini hedefledik.

Fakir Hausgeräte markamız Türkiye’nin en güvenilen küçük ev aletleri markalarından biri olarak emin adımlarla ilerlerken, küçük ev aletlerine üstün Alman teknolojisini sığdırarak tüketicimize hizmet vermeye her zaman olduğu gibi devam ettik. 2022 yatırım stratejimiz doğrultusunda yapay zekâ, biyoteknoloji, Bluetooth ve IOT (nesnelerin interneti) teknolojili ürünlere odaklanırken ve dijitalleşmeye yönelik çalışmalar geliştirdik. Son dönemin popüler dijital pazarlama teknolojisi AR (Augmented Reality) yani Artırılmış Gerçeklik teknolojisini mobil uygulamamızda ve web sitemizde kullanıma sunduk. Artırılmış Gerçeklik teknolojisi özellikle küçük ev aletleri, beyaz eşya ve mobilya pazarında da çokça fayda sağladığında 2022’de yakın merceğimizdeydi. Bu yenilikle beraber 2022’de Fakir müşterileri gerçek zamanlı olarak ilgilendiği ürünü kullanım alanında görebiliyor, renklerini deneyebiliyor. Tüketici bulunduğu yerde veya nerede isterse ürünü almadan önce deneyimlemesi Fakir’de artık mümkün. AR teknolojisiyle dinamikleştirilmiş alışveriş deneyimi, tüketicinin yeniden hız kazanan hayatında büyük bir konfor sundu. Bu projeyle 2022’de 5.si düzenlenen Teknoloji Kaptanları Ödülleri’nde “Yılın En İyi Müşteri ile Etkileşim Projesi” kategorisinde birincilik ödülünün de sahibi olduk. Ayrıca müşteri deneyimi alanında kişiselleştirilmiş deneyimler sunarak verdiğimiz hizmetler ile hafızalarda kalıcı bir iz bırakıyoruz.

Bununla birlikte 2021’de de olduğu gibi sağlıklı yaşam teknolojilerine olan ilgi fazlasıyla büyüdü. Akıllı teknolojiler kadar sağlık odaklı tercihler de sektörü domine etmeye başladı. 2022’de de pandemi öncesinde bu alana yatırım yapmaya başlamış bir marka olarak sağlıklı çözümler daima gündemimizdeydi. Örneğin, tüketicinin yaşam alanlarını daha temiz ve hijyenik tutma isteğiyle, elektrikli süpürge kategorisi büyüyor ve her yüzeyde, en dar alanlarda en iyi performansa erişme çabası önem kazanıyor.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*