“Uğur Derin Dondurucu’yu yeni nesillere taşıyoruz”

“Derin dondurucu bizim işimiz diyeceğiz ve bunu tüketicilere kaliteli, uygun, düşük maliyetli ve teknolojik olarak verebilmek için çalışacağız. Buna bağlı olarak bu yıl içerisinde tüketicilerimizi yeni ürünlerimizle tanıştıracağız.”

Uğur Soğutma A.Ş. Pazarlama Müdürü Ahmet Aysan

Derin dondurucu pazarının lider firması Uğur son dönemde önemli ataklar ve çalışmalar yapıyor. Markanın yakın zamandaki çalışmaları ve projelerinden genel olarak bahseder misiniz?

Uğur Derin Dondurucu olarak uzun yıllardır kendi alanımızda özgün üretim ve çalışmalar yaparak büyümeye devam ediyoruz. Hali hazırda tüm Türkiye’ye yayılmış 750 bayimiz var. Buna ek olarak yine tüm Türkiye çapında faaliyet gösteren 250 servisimiz bulunuyor. Bu geniş ağımızla yapılan çalışmalarla tüketicilerimize en iyi ve en kaliteli hizmeti vermeye gayret ediyoruz. Bu noktada bayilerimizin bizlere kattığı çok fazla şey var. Bu kanalımız çok kuvvetli ve daha da kuvvetlendirerek yolumuza devam ediyoruz.

Son dönemde, özellikle de pandemi süreci ile birlikte online satış kanallarında ciddi bir artış söz konusu. Ancak biz Uğur Derin Dondurucu olarak bu alanda 3-4 yıl kadar önce ciddi bir altyapı yatırımına gitmiştik. Bir tüketici olarak Türkiye’nin herhangi noktasından, web sitemiz üzerinden bir sipariş verdiğinizde bu siparişiniz size en yakın bayimize yönlendiriliyor ve satış oradan yapılıyor. Bu altyapı ile bir yandan online satışlarımızı canlandırırken bir yandan da bayi yapımızı kuvvetlendiriyoruz. Web sitemiz üzerinden gelen tüm satışlarımız da bayilerimizi destekleyecek şekilde ilerliyor. Burada önemli bir avantaj elde ettik. Pandeminin çok öncesinde yaptığımız bu yatırımla birlikte 2020 yılı ilk yarısında mağazalar kapalı olsa da satışlar aktif olarak bayiler özelinde devam etti. Online ve dijital kanallardaki devinim bayilerimizi de destekleyecek şekilde kurgulandı.

Genel olarak pandemi altında geçen 2020 yılını değerlendirir misiniz? 2021 yılı ,için genel hedef ve stratejileriniz nelerdir?

Covid-19 pandemisi sektörden bağımsız olarak herkese yerli ürünlerin ne kadar önemli olduğunu, istihdamın gerçek anlamda burada yaratıldığını, kendi üretimimizin ne kadar güçlü bir değer olduğunu ülke olarak bizlere gösterdi. Biz de bölgemizdeki üretim tesislerimizde ciddi üretim hacimlerine ulaşarak, Türkiye’de operasyonlarımızın yanında 146 ülkeye ihracat yaparak buradaki duruşumuzun ne kadar güçlü olduğunu gösterdik. Hem kendimize hem de tüm pazara bunu tekrar kanıtlamış olduk. Pandemi sadece bazı alışkanlıkları değiştirdi. Hayatımızı temelden değiştirmedi. İhtiyacı olanlar yine alımlarını yaptılar, hayatlarına devam ettiler. Sadece kanallar, yöntemler değişti ve dijitalleşme arttı. Biz de marka olarak bu süreci ve dijitalleşmeyi kendi içimizde ve organizasyonumuzda da yapmaya gayret ettik. Bu yolla daha hızlı hareket ederek tüketicilerimize ulaşmaya çalıştık. Bunu da ciddi bir yaklaşımla yaptık. Bu yıl içerisinde kendi ürün gamımızda yatay ve dikey derin dondurucularda geliştirmeler de yapıldı. Ürünlerin genel ahengi açısından majör farklılıklar yok ancak tüm ürünlerin teknolojileri geliştirildi, yenilikler yapıldı. Bunlar da tüketiciye hem maliyet hem de kalite olarak geri dönüyor.

2021 yılına yeni bir tanıtım ve pazarlama stratejisi ile merhaba diyorsunuz. Levent Sülün gibi sevilen bir yüz ile tüketicilerinizin karşısında olacaksınız. Kısaca bu süreci anlatır mısınız? Nasıl karar verdiniz, nasıl yola çıktınız?

Herkesin bildiği üzere “Uğur Derin Dondurucu”, uzun yıllardır yerleşmiş ve insanların aklına hemen markayı getiren, onları gülümseten bir söylem. Hem bunu devam ettirmek hem de bir değişikliğe gitmek adına bu yola girdik. Bizim jenerasyonumuz ve öncesi markayı çok iyi tanıyorlar. Bizler için jenerik bir marka Uğur Derin Dondurucu. Yeni jenerasyonlara da bunu taşımak için yola çıktık ve markamızı taşıyabilecek bir isim olan Levent Sülün ile çalışmaya karar verdik. Levent Bey, bize hem sempatik hem de markamızı taşıyabilecek doğrulukta bir karakter olarak geldi. Kendisi de bizlere çok olumlu yaklaştı, Derin dondurucu alanındaki ustalığımızı bu sene kendisiyle beraber vurguluyor olacağız.

Gelecek dönem için Uğur Derin Dondurucu hangi yeni ürün ve teknolojilerle karşımızda olacak?

Pandemi yerli üretim ve istihdamın önemi ve gücünü göstermiş oldu. Biz yine bu stratejimizden ve düşünce yapımızdan vazgeçmeyeceğiz ve büyüyerek yolumuza devam edeceğiz.  Yerli üretime odaklanmış şekilde geleceğe yürüyoruz. Derin dondurucu bizim işimiz diyeceğiz ve bunu tüketicilere kaliteli, uygun, düşük maliyetli ve teknolojik olarak verebilmek için çalışacağız. Buna bağlı olarak bu yıl içerisinde tüketicilerimizi yeni ürünlerimizle tanıştıracağız.

Uğur Derin Dondurucu’nun yeni marka yüzü Levent Sülün: “Derin dondurucunun ustası Uğur”

Usta sinema ve tiyatro oyuncusu Levent Sülün, uzun yıllar Mehmet Ali Erbil’in taşıdığı bayrağı devraldı ve Uğur Derin Dondurucu’nun yeni marka yüzü oldu. Sülün, yeni yapılacak kampanya ile markayı gelecek nesillere taşıyacakları ve bunda kendi katkısının da olmasından büyük mutluluk duyduğunu belirtti: “Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Hem Uğur Derin Dondurucu’ya, hem bana hem de tüm ülkemize. 6 yeni filmle birlikte tüketicilerin karşısında olacağız. Bunun için hepimiz, tüm ekip çok heyecanlı. Benim için de Mehmet Ali Erbil gibi bir ustadan böyle bir bayrağı devralmak ve markayı temsil etmek çok heyecan verici olacak. Yaklaşık 3 ay boyunca senaryo, kostümler, mekanlar ve dekorlar üzerinde çalıştık. Markayı en doğru şekilde tüketicilere anlatabilmek için senaryo üzerinde çok titizlikle çalışıldı.

Ben bu teklif ilk bana geldiğinde çok heyecanlandım ve doğrudan kabul ettim. Bunda Uğur Derin Dondurucu’nun marka algısının büyük katkısı var. Bugün sokağa çıktığınızda ve derin dondurucu dediğinizde ilk aklan gelen marka Uğur. Bu artık insanların hafızalarına kazınmış durumda. Buna bir de Mehmet Ali Erbil ustanın dillere yerleşen “Uğur Derin Dondurucu” söylemi de ekleniyor. Bu şekilde hemen herkesin kanı kaynıyor ve seviyor.

Reklam çekimleri, dizilerden ve filmlerden çok daha farklı oluyor. Dizi ve filmler çok daha hızlı hazırlanırken reklamların ciddi bir ön hazırlık süreci oluyor. Kıyafetler, saç, sakal vb. her şey için bir profil çıkartılıyor ve oyuncu buna göre hazırlanıyor. Dekor özel olarak çiziliyor ve tasarlanıyor. Bazı dekorlarda örneğin dekor ürünü aşar ve ürün kaybolur. Burada özellikle ürün ön plana çıksın diye çok farklı bir dekor yapıldı. Uğur Derin Dondurucu da bu anlamda çok farklı düşünüyor.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*