Fakir Hausgeräte Satış ve Pazarlama Grup Başkanı Muhammet Fatih Saruhan: “Yeni mağazamızda müşterilerimize ürünleri deneyimleme ve diğerleriyle karşılaştırma imkânı sunuyoruz”

“Ümraniye Meydan İstanbul AVM’de açtığımız yeni konseptteki deneyim mağazamız müşterilerimize birebir dokunduğumuz ilk nokta olmasıyla bizler için farklı bir anlam taşıyor. Yeni logomuz ve yenilenen kurumsal kimliğimiz ile açtığımız ilk mağazamız, bu açıdan da önemli görüyorum. Yenilenen konseptte müşterilerimiz belirlediğimiz dört ana kategoride ürünlerimize doğru konumlama ile kolaylıkla ulaşıyorlar, misafirlerimize ürünleri birebir deneyimleme fırsatı ve diğer ürünlerle karşılaştırma imkânı sunuyoruz.”

Küçük ev aletleri pazarının en büyük ve önemli oyuncularından biri olan Fakir Hausgeräte’yi son günlerde genel bir strateji ve yaklaşım değişimi ile görüyoruz. Önümüzdeki günlerde nasıl Fakir Hausgeräte göreceğiz?

Fakir Hausgeräte olarak yenilendiğimizi ve dönüşüm içerisinde olduğumuzu söyleyebilirim. Fakir Hausgeräte’de ilk günden bu yana tüketicilerimizin ihtiyacı neyse onu en kaliteli, en güvenilir ve en son teknolojisi ile en üst seviyede hizmetle karşılamak önceliklerimiz arasında yer alıyor. İçinde bulunduğumuz yeni stratejimiz kapsamında; yepyeni bir bakış açısı ile farklı bir yolculuktayız. Yaptırdığımız araştırmalar bize gösteriyor ki Fakir Hausgeräte’nin hitap ettiği kitle; teknolojiyi takip ediyor, performansı önemsiyor, metropol yaşamında hayatlarına katma değer sağlayan ürünleri keşfetmekten ve sofistike deneyimler yaşamaktan hoşlanıyor. Biz de iç görülerden hareketle Alman köklerimizden de aldığımız güçle teknoloji ile estetiği buluşturan, yaşamı kolaylaştırırken eğlenceli, şaşırtıcı ve modern tasarımlarla hayata zevk ve heyecan katan ürünlerimizle tüketicilerimizle buluşma hedefiyle yolumuza devam ediyoruz. Araştırmaların bize sağladığı ve marka stratejimizin ışığında elde ettiğimiz içgörüden yola çıkarak gelecek dönemde sağlıklı yaşam kategorimizle adımızdan sıkça söz ettirmeyi hedefliyoruz. Yeni konumlama ile sağlığa makro açıdan bakan bir marka olarak hayatın her alanında içten dışa sağlığı yaşamın içine dahil edecek ürünlerimiz ve yeni kategorilerimizle sektörde fark yaratacağız. Sürdürülebilir bir sağlıklı yaşam anlayışını hayatına entegre eden günümüz dünyası insanlarına Fakir Hausgeräte teknolojisinin en yeni ürünleri ile konfor alanı yaratmak istiyoruz. Tüketicilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda sahip olduğumuz teknolojiyi daima bir adım öteye taşıyarak tüm kategorilerimize ekleyeceğimiz yeni ürünlerle daha sağlıklı bir yaşam sunmayı planlıyoruz. Bunun için de yeni trendleri takip ederek odağımıza aldığımız sağlık ve güzellik kategorilerimiz ile daha önce hiç sunulmamış teknolojileri takipçilerimizle buluşturacağımız için şimdiden çok heyecanlı olduğumuzu söyleyebilirim.

Marka olarak iki yıldır sürdürdüğünüz bir markalaşma çalışmanız bulunuyor. Bu kapsam ne tür çalışmalar yaptınız, yapıyorsunuz?

Köklü geleneğe sahip Saruhan Holding’in çatısı altında faaliyetini sürdüren Fakir Hausgeräte markamızın 90 yıllık geçmişinden aldığımız güçle “Köklerden Geleceğe” sloganı eşliğinde yenilenen marka kimliğimiz ile yepyeni bir yolculuktayız. İki yıldır çalışmalarını aralıksız sürdürdüğümüz, yeni marka kimlik dönüşümünü uygulamaya geçirdiğimiz için de çok heyecanlıyız. Fakir Hausgeräte olarak öncelikle değişen logomuzla daha dinamik bir yapı ile pek çok temas noktamızda dönüşüm içerisindeyiz. Yakın zamanda günümüz dünyasında tüketicilerimize ilk dokunduğumuz, görünen yüzümüz web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızı yeniledik. Şimdi de yeni logomuzla misafirlerimize eşsiz bir deneyim yaşatmak üzere tasarlanan Fakir Hausgeräte mağazalarımızın açılışlarını gerçekleştiriyoruz. İlkini Meydan İstanbul AVM’de açtığımız yeni konseptteki deneyim odaklı Fakir Hausgeräte mağazalarının sayısını ilk etapta 15’e, 2025 sonuna kadar da bu konsept mağazalarımızın sayısını 50’ ye çıkarmayı hedefliyoruz.

Ümraniye Meydan AVM’de açılan ilk Fakir Hausgeräte ile başlayan yeni mağaza konseptiniz genel olarak nasıl?

Ümraniye Meydan İstanbul AVM’de açtığımız yeni konseptteki deneyim mağazamız müşterilerimize birebir dokunduğumuz ilk nokta olmasıyla bizler için farklı bir anlam taşıyor. Yeni logomuz ve yenilenen kurumsal kimliğimiz ile açtığımız ilk mağazamız, bu açıdan da önemli görüyorum. Yenilenen konseptte müşterilerimiz belirlediğimiz dört ana kategoride ürünlerimize doğru konumlama ile kolaylıkla ulaşıyorlar, misafirlerimize ürünleri birebir deneyimleme fırsatı ve diğer ürünlerle karşılaştırma imkânı sunuyoruz. Misafirlerimizin ürünlere birebir dokunma şansına sahip oldukları, dilediklerinde kahvelerini içebildikleri uzman satış ekibimizden her türlü bilgi ve desteği almaları ile mağazacılık yaklaşımındaki değişimi simgeliyor. Günümüz dünyasında değer verdiğimiz deneyimin tam karşılığını sunması ile tüm sevenlerimizi sizin aracılığınızla da mağazalarımıza beklediğimizi buradan da söylemek isterim.

Deneyim mağazacılığı pek çok farklı sektörün yanı sıra küçük ev aletleri tarafında da öne çıkan trendler arasında yer alıyor. Eğilimlere göre şekillenen trendler noktasında ön plandaki, en yüksek pazar payına sahip ürünleriniz ve buralarda hedefleriniz neler?

Günümüz dünyası koşturmacası içerisinde metropol insanı dediğimiz kitlenin açıkçası çok da vakti yok; bu nedenle bilgisayar, tablet ve cep telefonu başında online alışveriş yapmayı tercih ediyor. Biz de Fakir Hausgeräte olarak bunu önceliklendirerek dijital satış kanallarımız üzerinden marka dönüşümünü başlattık ve yeni kimliğimiz ile bizi takip edenlere en hızlı, kolay alışverişi sunmak için ilgili ekiplerimizle en kusursuz hizmeti sunmaya çalışıyoruz. Bir diğer yandan şehir hayatı içerisinde vakti olduğunda alışveriş merkezlerine gelen müşterilerimiz de artık ürünü deneyimleyebildiği, iyi vakit geçirebildiği noktaları tercih etme eğilimindeler. Bunun için de yenilenen mağaza konseptimiz ile onların hizmetindeyiz.

Fakir Hausgeräte’de en yüksek pazar payına sahip olduğumuz kategorimiz yaşam alanlarına hitap eden süpürgelerimiz. Büyüyen kategorilerde de robot süpürgelerde agresif bir büyüme stratejisi yürütüyoruz. Sektörün bir diğer büyüyen kategorisi olarak öne çıkan şarjlı dikey süpürgelerde de en yeni şarjlı dikey süpürge serimiz Bolt ile oldukça iddialıyız. Özgün tasarımı, ergonomik yapısı, emiş gücü ve teknik özellikleriyle Bolt ile fark yaratıyoruz. Bakteri, polen ve ev akarlarının filtrasyonunda etkili olan, aynı zamanda astım ve alerji hastalarına tavsiye edilen HEPA 13 filtresiyle Bolt Şarjlı Dikey Süpürge, pek çok ihtiyaca çözüm sunan özellikleri ile temizliği sorun olmaktan çıkararak sektöre yenilik getirecek. Şarjlı dikey süpürgelerde ürünlerimiz arasına yeni katılan ve portföyümüze eklenecek yeni ürünlerimizle bu kategoride de pazar payımızı artıracağız.

Süpürgeleri takip eden gıda pişirme, hazırlama ve sıcak içecek kategorilerinde de çok önemli ürünlerimiz bulunuyor. Günümüz trendlerinden yola çıkarak bir ihtiyaç olduğunu düşündüğüm Fakir Hausgeräte’nin mutfaklarda pratik çözümler sunan sıcak hava fritözü Fakir Hausgeräte Premium Chefry, yemek yapmayı kolaylaştırırken zamandan da tasarruf sağlıyor. Fakir Hausgeräte Grill Expert Smart yine çok tercih edilen bir ürünümüz, lezzeti tadı damakta kalan yemeklerin gizli yardımcısı diyebiliriz. Sıcak içecek hazırlama kategorimizin yıldızlarından Fakir Hausgeräte KM 6151 Öğütücülü Filtre Kahve Makinesi kahve yoğunluğunu yumuşak, orta ve yoğun olarak ayarlayabilme özelliğiyle kahve severlere eşsiz bir deneyim vadediyor. Gıda hazırlamada Ar-Ge departmanımızın üzerinde titizlikle çalıştığı yine sektörde ikamesi olmayan yepyeni inovatif bir ürünümüz ile yakın zamanda adımızdan söz ettirmeye hazırlanıyoruz.

Fakir Hausgeräte olarak önümüzdeki günlerde sevenlerimizin ve bizi takip edenlerin daha dinamik, yenilikçi bir marka ile karşılaşacaklarını söyleyebiliriz. Teknolojisi ile anılan, takdir gören bir marka olarak yenilenen kimliğimiz ile hemen hemen her kategoride sağlığı odağımıza alarak iyi yaşamı sahipleniyoruz. Diğer yandan sağlık ve güzellik kategorisinde Fakir Hausgeräte çatısı altında yepyeni bir marka için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Farklı bir kategoride öne çıkacak olan bu yeni markamızla güzellik ve sağlık teknolojisi alanına giriş yapıyoruz. Bu markamız ile sağlık ve güzellik kategorisinde pazara yeni bir soluk getirmeyi hedefliyoruz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*