2020 yılında ankastre grubu ürünler ciromuzda önemli bir yer aldı

Ankastre ürünlerde tüketicimiz kaliteli ve ihtiyacına uygun ürüne ulaşmak ve satış sonrası hizmetlerde iyi hizmet almak istemektedir. Özellikle pandemi süreci ile ihtiyaca göre ürünün belirlenmesi, fiyat araştırma ve ürün yorumlarına göre değerlendirmeler için e-ticaret siteleri yoğun kullanılmaktadır.

Luxell Pazarlama Müdürü Bülent Denktaş

Ankastre, beyaz eşya sektörünün en büyük ve önemli gruplarından birini oluşturuyor. Sizin bu alandaki hizmet ve çözümleriniz nelerdir?

Ankastre ürünlerin beyaz eşya sektöründeki pazar payı hızla büyümekte ve önemi artmaktadır. Bunun bilinci ile tüketicilerimizin ihtiyacına uygun özelliklerde, kaliteli ürün ve hizmeti sunmaktayız. Bunun için tüketicimizin özellik, kalite ve fiyat beklentilerini en iyi şekilde analiz ederek ürünlerimize yön veriyoruz. Rekabetçilikten uzaklaşmamak için bu gruptaki ürünlerde hacmimizi yüksek tutuyoruz. Müşterilerimizin farklı ürün taleplerini karşılamak için çeşitliliği önemsiyor ve tasarımlarımızı güncellerken sahadan gelen geri bildirimleri değerlendiriyoruz.

Ürünlerimize erişimin kolaylığını sağlamak için bayi satış ve kanal yönetimini en doğru şekilde organize ederek, ürünlerimiz ile tüketicilerimizi buluşturuyoruz. Tüketici beklentilerini karşılamak için ankastre ürünlerde satış sonrası kurulum ve servis hizmetlerinin yönetimi için ciddi bir emek vermekteyiz.

2020 satışlarınız ve cironuz içerisinde ankastre grubunun payı nasıl oldu?

Ankastre ürünlerde yüksek hacmimiz var. Bu sayede oluşan rekabetçi ve deneyimli yapı sayesinde 2020 yılında ankastre grubu ürünler ciromuzda önemli bir yer aldı.

Genel olarak ankastre grubu özelinde tüketicilerin beklentileri, ihtiyaçları ve son dönem satın alma eğilimleri nelerdir?

Ankastre ürünlerde tüketicimiz kaliteli ve ihtiyacına uygun ürüne ulaşmak ve satış sonrası hizmetlerde iyi hizmet almak istemektedir. Özellikle pandemi süreci ile ihtiyaca göre ürünün belirlenmesi, fiyat araştırma ve ürün yorumlarına göre değerlendirmeler için e-ticaret siteleri yoğun kullanılmaktadır. Bu mecralarda hızlı ve zahmetsiz bilgi erişimi ile satın almada karar verme süreci hızlanmaktadır.

Bu grup özelinde önümüzdeki dönemde teknoloji nasıl şekillenecek, ne tür ürünler ve hizmetler piyasaya sunulacak?

Enerji, her zaman ekonomik kullanılması gereken bir ihtiyaç olmuştur. Az enerji ile daha verimli ürünler önümüzdeki dönemde de ön plana çıkacaktır. Özellikle ankastre fırınlarda pişirme sırasında enerjiye ihtiyaç duyulmaktadır. Biz uzun zamandır HARR teknoloji sayesinde, daha az enerji ile verimli pişirme yapabilen fırınları, tüketicilerimiz ile buluşturuyoruz. Bu yılda enerji verimliliği konusunda aynı çizgide ilerleyeceğiz.

Ayrıca, bu yıl ki hayata geçirilmesi planlanan çalışmalarımız arasında, pazardan gelen talepler doğrultusunda ürünlerimizin fonksiyonelliğini arttırmaya yönelik yeni çalışmalarımız mevcut. Ankastre ocaklarda daha verimli pişirme ve davlumbazlarda konfor ile birlikte yüksek çekim gücünü ön plana çıkaracağız.

Tabi ürün teknolojilerindeki gelişmeler bir yana, satış ve satış sonrası hizmetler konusunda da destekleyici teknolojiler, tüketici memnuniyetinin artmasında önemli rol oynamaktadır. Ürünlerimize daha hızlı erişim, ürün karşılaştırmaları, servis hizmetlerinde kolay ulaşım ve hizmet memnuniyeti için gerekli teknolojik düzenlemelerin zaman kazanımı sağlaması ve zamanın verimli kullanımı önem kazanacak.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*