McCann İstanbul, BSH Ev Aletleri/ Gelişen Pazarlar Bölgesi yaratıcı ajans konkurunu kazanan ajans oldu

BSH Grubu’nun dört ana yönetim bölgesinden biri olan Gelişen Pazarlar Bölgesi (REM) bölgesinin yaratıcı ajans konkurunu kazanan ajans McCann İstanbul oldu.

BSH Grubu, Gelişen Pazarlar Bölgesi’ndeki 130 ülkeyi Türkiye’den yönetiyor. Bosch, Siemens, Gaggenau, NEFF ve Profilo gibi dünyaca ünlü markaları bünyesinde barındıran BSH Ev Aletleri ve McCann İstanbul iş birliği resmi olarak aralık ayında başlıyor. 

Bu iş birliğine dair BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi Marka Portföy Yönetimi Kıdemli Direktörü Eren Özdüzen Dilmen “BSH Ev Aletleri Gelişen Pazarlar Bölgesi olarak 130 ülkede faaliyetlerimizi sürdürülebilirlik ilkelerimiz çerçevesinde yürütüyoruz. Marka konumlandırmalarımızı bütünsel bir deneyimle hayata geçirmek için tüketicinin ve dünyanın ihtiyaçları ve dünyanın daha iyi bir yer haline gelmesine katkılar sağlamak hedefiyle hareket ediyoruz. Sürdürülebilirlik stratejimizi ve iletişim çalışmalarımızı bu doğrultuda dayanıklı ürün kullanımı ve yedek parça teminini teşvik eden ürün portfolyomuzla tüketicilerimizin daha az su, daha az enerji tüketimine ve yenilikçi teknolojilerle tanışmalarına katkı sağlıyoruz. Markalarımızın reklam çalışmalarında evdeki iş bölümüne, kadın-erkek eşitliğine vurgu yapan işlere imza atıyoruz. Bu hedeflerimiz doğrultusunda McCann İstanbul’un, markalarımız için en etkili stratejileri kurgulayacağına ve bu stratejileri mükemmel iletişim uygulamaları ile hayata geçireceğine yürekten inanıyoruz.”

McCann İstanbul CEO’su Elifsu Tufan “Bu konkur McCann İstanbul için çok önemli bir konkurdu. Buradaki vizyon ve hedefler bizi çok heyecanlandırdı. Çok ciddi bir hazırlık yaptık ve 13 ülkedeki McCann ofisleriyle kol kola çalıştık. Ülkelerden veri ve iç görü topladık, bu bilgileri markaların ihtiyaçları doğrultusunda yorumladık. Konkuru kazandığımız için çok mutluyuz. Beraber çok güzel işlere imza atacağımıza eminim.”

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*