Bütçe dostu marka olmayı ilke edindik

“Türk beyaz eşya sektörü; güçlü ticaret hacmi, rekabet gücü ve bilinirliği yüksek bir sektör olarak çağımızın her döneminde var olacak ihtiyaçlar arasında kalacaktır. Pazarda ürün çeşitliliği gelişen teknolojiye uyum sağlama arayışları tüm sektörlerde olduğu gibi beyaz eşya sektöründe devam etmektedir.”

Luxell Satış Yöneticisi Bülent Denktaş

Geleceğin tüketicileri daha şimdiden şirketleri dönüşüme zorlarken pazara pişirme grubu ürünler sunan bir marka olarak hem üretim hem de perakende anlamında dönüşüme ne kadar hazırsınız. Sürdürülebilir bir gelecek için nasıl ürünlerle tüketicilerin karşına çıkmayı planlıyorsunuz?

Günümüzün tüketicileri tüketim tercihlerinde fiyat, kalite, ihtiyaca karşılık verme, elektrik tüketimindeki verimlilik ile çevreye duyarlılık, hijyenik olma, satış sonrası hizmetler gibi unsurlara daha çok dikkat eder hale gelmişlerdir. Bu aşamaların etkisiyle arz fiyatları farklılık göstermektedir. Pandeminin de getirdiği bu tercihlere yanıt olarak ürün üretimi gerçekleştiriyoruz ve gerçekleştirmeye devam edeceğiz.

Pandemi döneminde gıda tüketimi konusunda herkes duyarlı ve hassas olmaya başladı. Bu hassasiyetler alışkanlıklara dönüşmeye başladı. Bu alışkanlıklar neticesinde tüketicilerimiz yaşam alanlarında daha fazla vakit geçirmeye başladılar. Bireyler dışa bağımlılığı azaltabilmek için kendi ihtiyaçlarını kendileri karşılayabilme arayışlarına girdi. Bunun farkındalığıyla ürünlerimizin tasarım ve fonksiyonlarına yön vermekteyiz.

Örneklemek gerekirse son dönemde ürettiğimiz opall ankastre fırınımız ile 5 ürünü mutfaktan kaldırarak birçok mutfak gerecinin yapmış olduğu işi tek bir üründe topladık. Bu mutfaklarda mekan kullanımı açısından inanılmaz bir tasarruf sağlamaktadır. Aynı zamanda hızlı pişirme fonksiyonu ile enerjinin verimli kullanılması gerektiği bu dönemde yüksek bir enerji tasarrufu sağlamaktadır. Önümüzdeki dönemlerde de ürünlerimizdeki verimlilik bizim için öncelikli sırada olacaktır.

Beyaz eşya pazarının ülkemizdeki genel durumundan bahseder misiniz? Marka olarak siz pazarda nasıl konumlanıyorsunuz?

Türk beyaz eşya sektörü; güçlü ticaret hacmi, rekabet gücü ve bilinirliği yüksek bir sektör olarak çağımızın her döneminde var olacak ihtiyaçlar arasında kalacaktır. Pazarda ürün çeşitliliği gelişen teknolojiye uyum sağlama arayışları tüm sektörlerde olduğu gibi beyaz eşya sektöründe devam etmektedir. Bizler de tüm bu gerekliliğin farkında ve bilincinde olarak pazarda yer alıyoruz. Geliştirdiğimiz daha yeni, daha ergonomik ürünlerimizle tüketicilerin ihtiyaçlarına karşılık veriyoruz. Her zaman ilke edindiğimiz bütçe dostu olma yolunda doğru ürünü doğru fiyata pazara sunarak sektörde varlığımıza devam ediyoruz.

Rekabetçi değer gücünden faydalanarak tüketiciye doğru ürün deneyimini yaşatmak, gelişen sektördeki fırsatları avantaja çevirmek, pandemi sebebiyle değişen tüketici ihtiyaçlarını daha iyi anlayıp çözüm odaklı teknolojilerimizle iyi bir tüketici deneyimi yaşatmak ilke edindiğimiz konuların başında gelmektedir.

Türkiye beyaz eşya sektöründe önümüzdeki dönemde ne gibi trendler ve gelişmeler bizleri bekliyor? Siz değişen bu pazar şartlarına marka olarak nasıl hazırlanıyorsunuz?

Önümüzdeki dönemler hem fırsatlar hem de tehditler açısından etkili olacak birtakım trendleri öngörebiliriz. Bu trendlerin başlıca sebepleri; teknoloji, ekonomik gücün değişimi, demografik değişim, iklimsel ve çevresel sorunlar olarak sıralanabilir. Bunların yanı sıra bu gelişmelerin tetiklediği; yaşam şeklinin yeniden gözden geçirilmesi ile ortaya çıkan sağlıklı yaşam, sürdürülebilir yaşam, dijital yaşam gibi tüketici odaklı kavramlara ek olarak, tüketici deneyimlerinin ön plana çıkması, iş hayatında yeni çalışma modelleri, orta sınıf gelir düzeyinin yeniden tanımlanması, değişen alışveriş alışkanlıkları olarak da tedarik zinciri açısından yeniden gözden geçirilmesi gereken kavramlar önümüzde duruyor. Firma olarak işletme yapımız ve hizmetlerimizde hangi trendlere odaklanmamız gerektiğini, tüketicilere göre bu etkilerin nasıl ve ne ölçüde değiştiğini, yeni oluşmaya başlayan veya olgunlaşma döneminde olan trendleri doğru anlamaya çalışarak önümüzdeki yıllar için projelerimizi şekillendiriyoruz. Geçtiğimiz yılda firma olarak, tüketicilerin daha kaliteli, daha uzun süre dayanan, ilave faydaları olan, çok yönlü özellikler ile hayatı kolaylaştıran bütçe dostu ürünler konusundaki talebine yanıt verdiğimiz gibi 2022 yılı ve sonraki yıllar için de yine bu taleplere uygun üretime, dinamiklerimizi geliştirerek devam edeceğiz.

Ülkemize ve toplumu hizmet ettiğimizin farkındalığıyla, fırsatları ve tehditleri doğru kurgulayarak, yerli ve milli kaynaklarımızı doğru kullanarak 2022’de devletimiz ve milletimiz adına fayda üretmeye devam edeceğiz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*