Tüketiciler en iyi gıda saklama alternatifinin derin dondurucu olduğunu tekrar hatırladı

“Ürün tercihlerinde öncelikle müşteri talepleri ve trendleri belirleyici oluyor. Ar-Ge ekibimiz, satış ve pazarlama ekibimiz pazarın dinamiklerini de göz önünde bulundurup hane halkı bütçesi ve sürdürülebilirlik açısından en optimum çözümü tasarlıyor.”

Şenocak Kurumsal İletişim Müdürü  Hasan Gürlek

Derin dondurucular farklı teknolojileri ile tüketicilerin ihtiyaçlarına hitap ediyorlar. Bu alandaki trendi ve son dönemdeki değişimi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Son 5 yılda tüketicilerin derin dondurucu tercihlerini özellikle kentleşme ve yaşam tarzı belirliyordu. Ürün fiziksel özelliklerine baktığımızda çekmeceli ürünlere yönelim, enerji tasarruflu modeller son kullanıcıların satın alma sürecindeki önceliğini belirliyordu. Şenocak olarak biz de yatırımlarımızı bu şekilde yapmıştık ve yapmaya devam ediyoruz.

Tüm bildiklerimizi, günlük yaşamımızın rutin hale gelen yaklaşımları ve duygulara hitap eden süreçleri etkileyen COVID-19 salgın sürecinin, tüketicilerin derin dondurucu seçimini de etkilememesi düşünülemezdi. Pandemiyle birlikte ev ekonomisinin önemi artarken sağlık faktörünün bu beklentinin de önüne geçtiğini ve hatta önceliği aldığını gözlemledik. Özellikle ailenin annesinin diğer tüm bireylerin sağlığına ve sağlıklı beslenmesine ilişkin kaygısı arttığı gibi satın alma tercihlerinde artık daha seçici olunduğunu gözlemledik. Tüketici; sebze, meyve ve özellikle et türü gıdalarda en iyi gıda saklama alternatifinin yine derin dondurucu olduğunu tekrar hatırladı.

Marka olarak bu alandaki ürünlerin özelliklerini hangi kriterlere göre belirliyorsunuz?

Ürün tercihlerinde öncelikle müşteri talepleri ve trendleri belirleyici oluyor. Ar-Ge ekibimiz, satış ve pazarlama ekibimiz pazarın dinamiklerini de göz önünde bulundurup hane halkı bütçesi ve sürdürülebilirlik açısından en optimum çözümü tasarlıyor. Tüketicinin yaşam tarzı, tercihleri ve beklentileri de ürünlerimizi geliştirirken ve üretirken bize yardımcı oluyor. Son dönemde artan çevre duyarlılığı nedeniyle de özellikle düşük enerji sınıfı ürünler tercih ediliyor. Biz de müşterilerimizin yaşamına kolaylık ve rahatlık katacak özellikleri ve hizmetleri ürünlerimizle birlikte sunmaya özen gösteriyoruz.

Bu alanda öne çıkan ürünleriniz nelerdir? Kısaca özelliklerinden bahseder misiniz?

Şenocak olarak en başarılı ürünümüz muhtemelen pazarın en kaliteli ve dayanıklı ürün serisi olan çift özellikli sandık tipi derin dondurucularımız. İster dondurucu ister soğutucu özellikli bu DUAL serisi modeller esnek kullanım avantajı nedeniyle çok tercih ediliyor. Bizim geniş ürün portföyümüzden 300 litrelik hacmiyle D315 DF DUAL modelimiz en çok talep gören ürün. Biz kendi ürettiğimiz bu ürünler için sektörde 5 yıl garanti veren ilk markayız.

Bununla birlikte ilgi gören daha geniş hacimli sandık tipi ürünlerimiz var. Ticari olarak da tercih edilen 600 litrelik modellerimiz için sahadaki kullanım kolaylığını ve kabin içi soğukluğu daha iyi korumak için çift kapılı tasarımıyla çok ilgi görüyor. Özellikle bu serinin de hem düşük enerji tüketimli hem ister soğutucu ister dondurucu olarak kullanılabilen D613 DF DUAL modelimiz sektörde rekabetçi bir konumda.

Tüketiciler bu tarzdaki ürünleri seçerken nelere dikkat etmeliler?

Derin dondurucu seçiminde öncelikle tüketiciler ihtiyaçlarını çok iyi belirlemeliler. Ailenin büyüklüğü, gıda saklama ve yemek pişirme alışkanlıkları satın almadan önce göz önünde bulundurulmalı. Ürünün kullanım alanı yatay veya dikey model tercihini, bununla birlikte kullanım sıklığı ve beslenme alışkanlıkları da hacim konusunda kendilerinin seçimini etkileyecektir. Daha sonra bu alanda uzun yıllardır üretim yapan, yüksek ürün kaliteli ve yaygın yetkili servis ağı olan markaları tercih etmelerini tavsiye ederiz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*