Arzum dijitalleşiyor; Arzum’un ilk dijital çalışanı RobotAR işe başladı

Arzum, çalışanlarının da hayatlarını kolaylaştıracak bir dijital yeniliğe imza attı. Kadrosuna ilk dijital çalışan ‘RobotAR’ı katan marka, günlük işleri kolaylaştırarak ve görevleri öğreterek çalışanların yükünü hafifletecek. 

Akıllı dijital çalışan RobotAR, yönetime yapılan finansal raporlamaları çalışanlar yerine farklı kaynaklardan veriler toplayıp bunları birleştirip anlamlı bir hale getirip gönderiyor. Buna ek olarak ithalat sürecimizin takibi ve raporlanmasında da RobotAR aktif olarak görev alıyor. Bu sırada paylaşılan klasörlerdeki dosyalardan, internetteki farklı kaynaklardan, ERP sistemden ve birçok farklı kaynaktan veriler alıp bunları birleştirip kolaylıkla ve hızlı bir şekilde raporlama yapabiliyor. 

Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Arif Emre Ünal ‘Arzum’un kurumsal kültürü ve verimliliği için bilgi teknolojileri ve dijital dönüşüm anlamında yapılan çalışmalar büyük önem taşımakta. RobotAR projemiz de bizim en önem verdiğimiz projelerimizden bir tanesi oldu. Arzum bünyesine kattığımız dijital çalışan RobotAR ile dijital dönüşümde büyük bir adım atmış olduk. Her türlü bilgiyi öğretebileceğimiz RobotAR çalışanlarımız adına büyük kolaylık sağlayacağına inanıyoruz. Bu bir başlangıç ve her yeni günde RobotAR’ın süreçlerimize pozitif katkısını görmeye devam edeceğiz‘  dedi.

Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında: 

Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, 50 yılı aşkın köklü tarihiyle sektörde “Sen dokunursun değişir dünya” mottosuyla tasarladığı ürünlerle, güvenilir ve yenilikçi bir markadır. Türkiye’de ve dünyada, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 650 ürünüyle milyonlarca kişiye satış gerçekleştirmektedir ve global marka olma yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.

Küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön veren Arzum, tasarım ve inovasyonu vazgeçilmezi olarak görmektedir. Bu vizyon ile, ulusal ve uluslararası birçok yarışmada prestijli ödülün sahibi olmuştur. 

Arzum aynı zamanda Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını misyon edinmiştir. Doğrudan fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ideal lezzet sunan Arzum OKKA’lar, Türk kahvesinin globalleşme serüvenine makineli çözüm olmuştur. 

Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermeye hızla devam eden Arzum, 2019’un ilk yarısında Ducati birlikteliği ile sektörde ses getirmiştir. Tasarım ve performansın buluştuğu erkek bakım serisi Ducati by Arzum ile erkeklerin kişisel bakımında vazgeçilmez olan Arzum, bu pazarda büyümek için çalışmalarını hızla sürdürmektedir. 

2020’nin son aylarında gerçekleşen ve rekor taleple büyük bir başarı örneği olan Arzum’un halka arzı, kökleri 1966’ya dayanan markanın yolculuğundaki bir dönüm noktası olmuştur. Halka arz ile birlikte kurumsal kimliğine güç katan Arzum, güçlü bir marka olarak yoluna hızla devam etmektedir.  

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*