“İnsanımızın en sevdiği ve güvendiği, bizden biri olarak gördüğü Beyazıt Öztürk’ün bizi doğru yansıtabileceğine inandık”

“Sahip olduğumuz esnek ve çevik yapı sayesinde farklı durumlar karşısında hızla aksiyon alıp hayata geçirebilme kabiliyetine sahibiz. Bu güce dayanarak, biz hiçbir zaman olmaz demedik, aksine Vestel’le Olur, Neden Olmasın? dedik, engel tanımadık. Bu sihirli cümle 2021 yılına hızlı bir başlangıç yaptığımızın ve yeni iletişim stratejimizin habercisi.”

Vestel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı // Vestel CMO Duygu Badem Uylukçuoğlu

Vestel açısından 2020 yılı nasıl geçti, kısa bir değerlendirme yapar mısınız?

2020 yılı küresel ölçekte olağan dışı gelişmelerin yaşandığı bir yıl oldu. Pandemi hayatımızı, iş yapış şekillerimizi ve alışkanlıklarımızı büyük ölçüde değiştirdi. Vestel olarak hem insanlara hem de dünyaya fayda yaratma amacıyla, tüketicilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini merkeze koyarak onların her zaman yanında olmayı hedefliyoruz. Vestel, Türk insanını iyi dinleyen ve anlayan bir marka. İnsanımızı dinleyerek, bugüne kadar birçok yeniliğe ve ilke imza attık, fark yarattık. Geliştirdiğimiz teknolojilerden sunduğumuz hizmetlere kadar her adımda insanımızın talep ve ihtiyaçlarını odağımıza aldık. Çünkü günün sonunda sahip olduğumuz teknoloji gücü insanlarımızın beklentilerini, hayallerini gerçekleştiren bir noktaya geldiği zaman biz kendimizi işimizi tam yapmış olarak görüyoruz. Bunun en somut örneklerini pandemi döneminde deneyimleme imkanı bulduk.

Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün olamaz diye düşünülürdü, Türkiye’nin en batısından en doğusuna, en kuzeyinden en güneyine 24 saatte teslim hizmetini,  tüketicilerin tam da ihtiyacı olduğu anda başlattık. İnsanımız “hijyen bizim için bugün artık çok önemli” dedi, hemen pandeminin başında öncü pozisyonumuzu destekleyecek şekilde, gün ışığının gücünü kullanarak çamaşırdan bulaşığa, buzdolabından klimaya kadar en iyi hijyeni sağlayan ürünleri kullanıma sunduk. Tüketicimiz evde kendi yoğurdunu, kefirini, turşusunu en iyi koşullarda mayalasın diye Maya yapan buzdolabını çıkardık. Toplum sağlığını gözeten hizmet ve uygulamalarımızla 2020 yılında da tüketicimizin destekçisi olarak çalışmalarımızı sürdürdük ve süreci başarıyla yönettik.

Vestel 2021 yılına nasıl bir başlangıç yaptı, gündeminizde neler var?

Sahip olduğumuz esnek ve çevik yapı sayesinde farklı durumlar karşısında hızla aksiyon alıp hayata geçirebilme kabiliyetine sahibiz.  Bu güce dayanarak, biz hiçbir zaman olmaz demedik, aksine Vestel’le Olur, Neden Olmasın? dedik, engel tanımadık. Bu sihirli cümle 2021 yılına hızlı bir başlangıç yaptığımızın ve yeni iletişim stratejimizin habercisi.

Yeni iletişim stratejisinden kastınız nedir? Vestel’in marka yolculuğundaki değişimi anlatır mısınız?

Teknolojilerimiz her eve girsin, herkese ulaşsın, hepimizin daha konforlu anları, daha güzel günleri olsun istiyoruz. Biz durmadan bunun çalışıyor, en iyiyi, en yeniyi arıyoruz. Bu hedef doğrultusunda her zaman tüketicimizin hayatını kolaylaştırmaya odaklanıyor, zaten kolay olmayan hayat koşuşturmacası içinde onların en büyük destekçisi olabilmeyi istiyoruz. Ve bu sebeple her defasında aynı cümleyi kuruyoruz: “Vestel’le olur, Neden Olmasın?”. Yeni marka yolculuğumuzda tüketicimizle birlikte yürüyeceğimiz yeni yol “Vestel’le Olur, Neden olmasın?”, bizim için teknolojide, perakendede, hizmette, üründe; kısacası her alanda bir kilometre taşını ifade ediyor.

Vestel’le Olur, Neden Olmasın? ile Vestel’in vizyonu değişecek mi? Yeni bir yol haritasından mı söz ediyorsunuz?

“Neden Olmasın?” sürecine sadece bir proje değil, var olduğumuz her alana yayılan bir felsefe olarak bakıyoruz. Bu süreç boyunca; yenilikçi ürünlerimiz, KSS faaliyetlerimiz, müşteri     hizmetlerimiz ve spora & sanata yaptığımız desteklerle birlikte hem tüketicimize hem de ülkemize fayda yaratacağımıza inanıyoruz.

Marka yolculuğumuzu kısaca hatırlarsak; “Vestel’e Terfi Edin Rahat Edin” ile başlayan, “Teknolojinin Türkçesi” ile hedef büyüten, “Dost Teknoloji” ile sürdürülebilirlik vizyonunu 10 yılı aşkın bir süre önce ortaya koyan, dünyanın dört bir yanına ürünlerini ulaştıran bir marka olmanın verdiği “Gururla”, Türkiye’yi Vestellendiren marka yolculuğumuz bugün yeni bir döneme girdi. Değişen tüketici alışkanlıkları, özelleşen ve artan talep ve beklentiler, yeni ihtiyaçlar, gelişen sektör dinamikleri bizim gibi her kesimden her bireye hitap eden bir marka için kritik önem taşıyor. Genç, dinamik ve iç görüsü çok gelişmiş bir ekibimiz var. Fikirler, hayaller burada çok kıymetli. Yaptığımız her işin, küçük ya da büyük her projenin arkasında aynı inanç ve tutku var. Her ürünün, her tasarımın, her uygulamanın arkasında bir Vestel üyesinin hayali var. Ve karşısında ona “Neden olmasın?” yanıtını veren bir karar verici.

Bu çalışmalarımızı anlatırken de insanımızın en sevdiği, en güvendiği, bizden biri olarak gördüğü Beyazıt Öztürk’ün bizi doğru yansıtabileceğine inandık. Biz bu yolculukta kendisiyle birlikte, gerçekliği samimi bir dille aktarmayı çok önemsiyoruz. Yeni yolumuzun ve yol arkadaşımızın hem Vestel hem de tüketicimiz için olumlu gelişmelerle dolu güzel bir başlangıç olacağını biliyoruz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*