Küresel aramalarda hangi banyo teknolojileri öne çıkıyor?

Homedit.com tarafından 6 Ocak Ulusal Teknoloji Günü çerçevesinde gerçekleştirilen küresel bir araştırmaya göre LED aynalar, yaklaşık 60.000 ilgili aylık arama ile Google'da en çok aranan akıllı banyo teknolojisi olarak öne çıkıyor.

Ev dekorasyonu, teknolojisi ve tasarımları hakkında çalışmalar yapan Homedit.com tarafından hazırlanan çalışma 3.561 ev sahibiyle yapılan görüşmeler sonucunda ortaya çıktı. En çekici ve yeni özellikler ve ev banyoları için satın alma olasılıklarını belirlemek amacıyla gerçekleştirilen çalışmada banyo teknolojilerinde öne çıkan tüketici eğilimleri değerlendirildi.

Araştırmada Bide Tuvaleti olarak da bilinen Japon Tuvaleti, dünya çapında ayda 49.560 aramayla ev sahipleri için en çok arzu edilen ikinci en yaygın akıllı banyo aracı oldu. Japon Tuvaleti sadece sifonu çekip püskürtmekle kalmayıp, aynı zamanda uzaktan kumanda dokunuşuyla temizleyip kurutan akıllı teknolojilerle yapılmış bir sistem.

Benzer şekilde, İngilitere’deki aramalara benzer şekilde Otomatik Sabunluk da çok arananlar listesinde aylık 22.910 arama ile ilk sıralarda. Yine LED Ayna, Japon Tuvalet, Otomatik Sabunluk ve Jakuzi Banyosu üst sıralarda yer alan teknolojiler.

Ev sahipleri ile en son akıllı banyo teknolojileri arasındaki ilişkiyi anlamakla ilgilenen Homedit.com, 2021’de en çekici beş teknolojiyi ortaya çıkarmak için 3.561 ev sahibi ile anket yaptı:

1. Kendi kendini temizleyen tuvaletler  – % 67

2. Banyo aksesuarlarının sterilize edilmesi – % 89

3. Akıllı duşlar – % 76

4. Su koruma sistemleri – % 43

5. Akıllı aynalar – % 84

Homedit.com sözcüsü Stefan Gheorghe, akıllı ev teknolojisinin ne kadar ilerlediğini belirtti:

“Akıllı ev teknolojisi, sadece hayatımızı biraz daha kolaylaştırmakla kalmayıp aynı zamanda su, elektrik ve çevreyi de koruyan bir dizi akıllı cihaz sunarak büyük bir hızla geldi. Devam etmekte olan Koronavirüs salgınıyla birlikte, sanitasyon teknolojilerinin hızla artması, otomatik dağıtıcıların mümkün olduğunda ev içi ve ticari kullanım için teşvik edilmesinin önünü açmıştır. Ve akıllı ev teknolojileri biraz daha pahalı olmaya devam etse de, ev sahipleri bu tür ürünlere özellikle mülk yeniden satışı için eklenen ROI’yi ve tasarruf edilen paraya yapılan uzun vadeli yatırımı görmeye başlıyor. Görünüşe göre, bir zamanlar var olan şüphecilik, dünya çapında akıllı banyo teknolojileri için 213.000’den fazla ilgili arama ile azalmaya başlıyor ve bu da önemli bir ilgiyi gösteriyor.”

İngiltereAkıllı Banyo TeknolojileriOrtalama Aylık Aramaİlgili Anahtar Kelimelerde Ortalama Aylık Arama 
LED Ayna9.90073.400
Banyo TV5.40022.660
Jakuzi8.10022.380
Japon Tuvalet8.10018.780
Otomatik Sabun 5.40015.150
Su Geçirmez TV8.10013.510
Akıllı Tuvalet1.9007.720
Akıllı Banyo8804.270
LED Duş Başlığı 1.3003.730
Kendi Kendini Temizleyen Tuvalet7202.680
DünyaAkıllı Banyo TeknolojileriAverage Monthly Searchesİlgili Anahtar Kelimelerde Ortalama Aylık Arama 
LED Ayna14.00057.050
Japon Tuvalet25.00049.560
Otomatik Sabun 13.00022.910
Jakuzi7.40022.270
Akıllı Tuvalet7.30016.660
LED Duş Başlığı 7.10011.770
Banyo TV3.1008.980
Su Geçirmez TV2.5007.520
Banyo Ses Sistemi1.0005.540
Akıllı Banyo2.3004.720

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*