Teknoloji şirketleri, mobilite markaları ve sektör temsilcileri IFA 2020 Special Edition’da yeni stratejiler, hizmetler ve ürün yeniliklerini sunuyor

Uluslararası markalar, beyaz eşya ve küçük ev aletleri sektöründen şirketler ve start-up'lar IFA 2020 Special Edition'da öne çıkan ürünlerini; standlarında, basın toplantılarında, IFA oturumlarında sunacak.

3 – 5 Eylül tarihleri arasında Berlin’de gerçekleşecek olan bu yılki IFA Özel Fuarı için ziyaretçi ve medya kayıtları tüm hızıyla devam ediyor.

IFA Direktörü Dirk Koslowski yaptığı açıklamada “Sanayi, perakendeciler ve medya temsilcileriyle yaptığımız tartışmalarda, gelecek şovla ilgili heyecanı hissedebildik. Sektöre ve ticarete yeni ürünler ve yenilikler sunmak ve tüketicilere ulaşmak için yardımcı olmak bizim yeteneğimiz ve güçlü irademiz. Fuar organizatörü olarak, IFA 2020 Special Edition konseptimizin tüm ortaklara başarılı ve güvenli bir katılım sağlayacağına inanıyoruz.” dedi.

IFA NEXT, SHIFT Mobility ve IFA Global Basın Konferansı ile zenginleşecek etkinlikte aşağıdaki katılımcılar son hizmet ve ürünlerini katılımcılarla paylaşacak; Ataraina / Yaratıcı Teknoloji, AVM, Bissell, Bleu Jour, BSH, ECOVACS, GN İşitme, Haier, ONUR, Huawei, JVC Kenwood, Miele, Neato Robotics, Qualcomm, Realme, Satisfyer, Schneider Electric, Shelly / Allterco, TCL, TP-Link, TUYA, Wessel-Werk.

IFA 2019 – IFA Next –

Medya temsilcileri ve ticari ziyaretçiler için kayıtlar sürüyor

Gelişen pandemi durumu nedeniyle IFA 2020 Special Edition’a katılmak için önceden kayıt gerekli durumda. Kayıtlı katılımcılar, IFA 2020 Special Edition’ın dijital uzantısı olan Xtended Space’e de erişebilecekler.

IFA 2020 Special Edition, B2B işlevlerine odaklanan fiziksel bir etkinlikten oluşuyor. Endüstri ve ticaret için bir buluşma noktası olan IFA fuarında IFA NEXT ve IFA Global Market, SHIFT Mobilitesi ile bir araya gelerek sektörün geleceğini temsil ediyor. Etkinliğin farklı bölümleri ticari ziyaretçilere yönelik olsa da, medya temsilcileri en son ürün ve hizmetleri, basın brifinglerini ve IFA temel notlarını yalnızca IFA Global Basın Konferansları’nda deneyimleyebilir.

3 ile 5 Eylül arasında, sınırlı sayıda katılımcı ile üç günlük bir etkinlik olarak gerçekleşecek olan IFA 2020 Special Edition’da sağlık ve güvenlik birinci öncelik.

Dijital IFA Deneyimi

Sanal bir uzantı olan “IFA Xtended Space”, fiziksel etkinliğin, sunumların, eşleme araçlarının ve dijital ürün tanıtımlarının canlı ve isteğe bağlı akışı ile tamamlanacak.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*