“Arzum ve Ducati’nin birlikteliği sektörde fark yaratacak”

Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı

Arzum Murat Kolbaşı

35 ülkede 10 milyondan fazla eve ulaşan Arzum, Ducati ile önemli bir iş birliği gerçekleştirdi. İş birliği özelinde detayları konuşmak için Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı ile bir araya geldik.

Kolbaşı, “53 yıllık sektör deneyimimiz ve güvenilirliğimiz, buna ek olarak saç bakım kategorisindeki pazar liderliğimiz bize Ducati gibi güçlü bir markayla iş birliği gerçekleştirme fırsatını sağladı. Sektörde fark yaratacağını düşündüğümüz bu birliktelik bizleri oldukça heyecanlandırıyor. Rengiyle yenilikçi, tarzıyla farklı, tavrıyla etkileyici Ducati by Arzum’un erkeklerin dünyasında özel bir yere sahip olacağını düşünüyoruz.” diyerek iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Arzum son dönemde farklı markalarla yaptığı iş birliklerine devam ediyor. Son olarak Ducati ile gerçekleştirilen çalışmanın detaylarından bahseder misiniz?

Evet, bu yıl oldukça güzel iş birlikleriyle karşınızdayız. Ducati’den hemen önce Beymen Club markasıyla gerçekleştirdiğimiz iş birliğini lanse ettik. Arzum X Beymen Club Koleksiyonu da Ducati by Arzum kadar dikkatleri üzerine çekti ve çok beğenildi.

53 yıllık sektör deneyimimiz ve güvenilirliğimiz, buna ek olarak saç bakım kategorisindeki pazar liderliğimiz bize Ducati gibi güçlü bir markayla iş birliği gerçekleştirme fırsatını sağladı. Sektörde fark yaratacağını düşündüğümüz bu birliktelik bizleri oldukça heyecanlandırıyor. Rengiyle yenilikçi, tarzıyla farklı, tavrıyla etkileyici Ducati by Arzum’un erkeklerin dünyasında özel bir yere sahip olacağını düşünüyoruz.

Her iki marka özelinde değerlendirdiğinizde bu iş birliği nasıl bir katkı sağlayacak?

Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön verdik, vermeye de devam ediyoruz. Yılda 3,5 milyon adedi aşan satış gerçekleştiriyoruz, dünyanın 35 ülkesinde 10 milyondan fazla eve ulaşıyoruz. Dünya markası olma yolundaki adımlarımıza hızlı bir şekilde devam ediyoruz. Ducati by Arzum da bir dünya markası birlikteliği… Bizler için önemi ve anlamı büyük. Bu bizim için marka birlikltelikleri anlamında çok önemli bir iş birliği. Geçtiğimiz ay İtalya’da lansman gerçekleştirdik. Arzum adına, yurt dışında ilk lansmanımızı Ducati by Arzum’la gerçekleştirmiş olduk. Bizim için uğurlu gelmesini ve nicelerini yaşamayı hedefliyoruz. Tasarımı ve inovasyonu merkezine alan bir marka olarak bu iş birliğinin marka kimliğimizle oldukça örtüştüğüne, sektöre güçlü bir giriş yaptığımıza inancımız tam.

Dünyanın tanıdığı, yüksek performanslı, tarz sahibi İtalyan markası Ducati, Türkiye’de de tarzına önem veren erkeklerin tercih ettiği bir marka olacak.

Ducati yüksek performans ve tarzı ile bilinen, uluslararası bir İtalyan markası. Arzum’un bu yeni serisinde öne çıkacak detaylar neler olacak?

Performansı ve tasarımıyla Ducati motosikletlerinin gücünü yansıtan Ducati by Arzum, erkek bakım setleri ve saç kesme makinelerinden oluşuyor. Hız tutkunlarına, hayatı heyecanla yaşayanlara, İtalyan tasarımı ile göz alıcı bir seri sunuyoruz. Kısa sürede kendi özgün stiline imza atan bakımlı erkeklerin tutkusu olacağımıza eminim.

Bu yolculuğa başladığımız ilk günden itibaren erkek tüketiciler için önemli olanın “kalite” ve “yüksek performans” olduğunu biliyorduk. Tercih ettikleri ürünün tasarımı ve görüntüsünün de en az kalite ve yüksek performans kadar önemli olduğu bir gerçek. Ducati by Arzum, tam da bu noktada erkeklerin beklentilerini karşılıyor. Nasıl ki, tasarım ve görsellikte otomobil, tekne ve motosiklet dizaynlarının trendini oldukça merak edip, takip ediyorlarsa, tüm kişisel eşyalarında da bu gelişimi, tasarımı ve performansı takip ediyorlar.

Satış ve pazarlama olarak değerlendirdiğinizde yeni ürün serisi ile birlikte hedeflediğiniz kitle nasıl şekillenecek? Farklı ve yeni bir pazar yaratma hedefiniz var mı?

Bakımına özen gösteren ve kendi stiline imza atmak isteyen erkeklerin sayısı gün ve gün artış gösteriyor. Erkek bakım setleri ve tıraş makineleri, kişisel bakım kategorisi pazarında %20’lik bir paya sahip. Ducati by Arzum’la bu büyüyen segmentte önemli bir yere geleceğimizden hiç şüphemiz yok.

Arzum, farklı kategorilerdeki ürünleri için tasarım markaları ile iş birliklerine ağırlık verdi. Neden böyle bir strateji izliyorsunuz? Bu stratejinin markanıza neler katacağını öngörüyorsunuz?

Doğru marka iş birliklerine ‘güçleri birleştirme’ olarak bakıyorum ben. Şaşırtıcı olmak da çok önemli. Mesela, Arzum X Beymen Club Koleksiyonu Türkiye’deki bir ilk oldu. Elektrikli ev aletleri markasıyla moda markası ilk kez bir araya geldi. Koleksiyonun adını ilk kez duyan bir tüketici ortaya ne çıktığını gerçekten çok merak etti. Ürünlerimizin Beymen Club tasarımcılarınla yeniden yorumlanması tasarım ve trendlerle ne kadar yakından izlediğimizi bir kez daha tüketicilere göstermiş oldu. Bu tarz iş birlikleri marka algımızı yukarı çekiyor, tüketicinin gözünde de markamıza değer katıyor. Bu, bizim için en önemli detay.

93 yıllık Ducati markası özelinde ise bu iş birliği, başta da anlattığım gibi bizim 53 yıllık sektör deneyimimizi ve güvenilirliğimizin altını çizdi. Saç bakım kategorisindeki pazar liderliğimizin bizi nerelere taşıdığını gösterdi. Erkek kişisel bakım kategorisi pazarına çok hızlı bir başlangıç yapmamızı sağladı.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*