Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle bu yıl 5’incisi gerçekleştirilen ECHO Awards ödülleri törenle sahiplerini buldu. Türkiye temsili 12 ilde 1200 kişiyle yapılan araştırma sonucu yıl boyunca müşterilerine en iyi e-ticaret deneyimini sunarak, sektörlerinde öne çıkan markalar ödüllendirildi. Teknosa.com’u dev bir pazaryerine dönüştüren Teknosa da “Teknoloji Perakendecisi” kategorisinde birinci olarak, ECHO Awards’ın sahibi oldu. Teknosa adına ödülü Pazarlama, Kurumsal İletişim ve e-ticaret ekipleri aldı.
Popüler Makaleler
Arzum, Stevie International Business Awards’ta ‘Gümüş madalya’ kazandı
Arzum, dünyanın en saygın iş ödüllerinden Stevie International Business Awards’ta (Stevie Uluslararası İş Ödülleri) ‘Silver Medal’ (Gümüş madalya) aldı. Uluslararası şirket ve organizasyonları yıl içinde gösterdikleri performans çerçevesinde ödüllendiren Stevie International Business Awards’ta Arzum, ‘Yılın Müşteri […]
Arzum Seninle Uygulaması 6. CX Awards Turkey’de Büyük Düşünce Ödülü’nü aldı
Arzum, en iyi müşteri deneyimi uygulamalarını ödüllendiren CX Awards Turkey – Müşteri Deneyimi yarışmasından ödüle döndü. Türkiye’nin bankacılıktan sigortacılığa, finanstan sağlığa, perakendeden e-ticarete, enerjiden turizme kadar birçok öncü sektöründeki müşteri deneyiminde en yaratıcı ve etkileyici […]
Miele, Bursa’da açtığı yeni mağazasıyla eşsiz bir deneyim sunuyor
Beyaz eşya ve ankastre ürünlerinin dünyaca ünlü Alman markası Miele, Türkiye’deki kendi yatırımı olan 10. mağazasını Bursa Downtown AVM’de açtı. 170 metrekarelik bir alanda geniş ürün gamındaki tüm premium ürünlerini tüketiciyle buluşturan mağaza, kullanıcılara Miele […]
İlk yorum yapan olun