Batı Anadolu bölgesinin en büyük Siemens StudioLine cadde mağazası Meta Plaza Denizli’de açıldı

450 m2 deneyim ve teşhir alanına, 200 m2 ise müteahhit, mimar ve mutfakçılara özel sunum ve toplantı alanlarına, toplamda ise 650 m2 lik bir alana sahip mağaza yaklaşık olarak 2.5 Milyon TL’lik bir yatırım yapılarak Denizli halkıyla buluştu.

Sadece beyaz eşya satışı yapılan bir yer değil, bir yaşam alanı olarak dizayn edilen mağazanın açılışına yaklaşık bin kişi katıldı ve bu büyük açılışın misafirlerine canlı mutfak alanında Masterchef finalisti Hasan Biltekin tarafından özel ikramlar hazırlandı. Bunların yanı sıra Denizli ili ve çevresinde 150 adet Billboard ve duvar giydirme outdoor çalışmalar ile Siemens markasının görünürlüğü arttırılarak daha geniş kitlelere ulaşılması sağlandı. Klima, Home Connect ve birçok ürünün deneyim alanına sahip olan mağazada yine müşterilerin çocukları için mini beyaz eşyaların bulunduğu bir çocuk oyun alanı bulunmakta.

Meta Plaza Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kuruoğlan

Denizli’nin Siemens markası için potansiyeli çok yüksek bir il olduğunu ifade eden Meta Plaza Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kuruoğlan, Dağıtım Kanalı Dergisine verdiği demeçte şunları söyledi. Öncelikle daralan Türkiye beyaz eşya piyasasında ve Denizli’nin en rekabetçi noktası olan 2. Ticari yol ’da bu metrekare ve maliyetlerle bir mağaza açma nedenimiz markamızın gelecek vizyonu ve Bölge Yönetimimizin ilgili süreçlerde bizi ikna etmeleri, sürekli bizlere olan desteği ve yönlendirmeleri, her aşamada bizlerin yanında olarak verdikleri güvendir. Hüseyin Kuruoğlan sözlerine şöyle devam etti. Meta Plaza mağazası Türkiye’nin altıncı, Denizli’nin ise ilk StudioLine mağazasıdır. Denizli’nin en büyük ve en çok ürün çeşidine sahip beyaz eşya mağazayız. Siemens markasında ise Ege’nin en büyük cadde mağazası olarak çıktığımız bu yolda Siemens kalitesini her müşterilerimizle tanıştırmak uzman ekibimiz sayesinde ziyaretimize gelen tüm müşterilerimizi mağazamızdan mutlu bir şekilde ayrıldıklarını görmek hedeflerimiz arasındadır. Aileler mağazamızda rahatlıkla gezerken minik misafirlerimiz içinde bir oyun alanımız bulunmaktadır. Siemens deneyimini onlara küçük yaşta aşılıyoruz ve keyifli vakit geçirdiklerini görmek bizi oldukça mutlu ediyor. 

Hasan Biltekin

Amacımız müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun ürünü tespit etmek ve müşterilerimize verdiğimiz satış sonrası hizmetimizle de onların satış sonrasında da kafalarında soru işareti bırakmadan ürünlerimizi rahat bir şekilde kullanmalarını sağlamaktır. Tüm misafirlerimizi ihtiyaçlarına en uygun ve en teknolojik ürünü bulabilmesi için 2. Ticari yol caddesi üzerinde bulunan “Meta Plaza” mağazamıza bekliyoruz. Siemens StudioLine Mağazası Sahibi Hüseyin Kuruoğlan son olarak şunları söyledi; bizlere güvenerek bu mağazayı açmamıza vesile olan Siemens Satış Direktörümüz Hakan Sultar’a , Bölge Müdürümüz Serhan Çokal’a, Alan Yöneticimiz Barış Karakoç’a ve Satış Yönetmenimiz Serkan Alkışla’ya çok teşekkür ederiz.

Siemens Satış Direktörü Hakan Sultar

Siemens Satış Direktörü Hakan Sultar

Siemens markası Almanya’nın Pazar payı lideri ve merkez Avrupa’da da güçlü konumda, bu noktada Siemens’i ve Türkiye potansiyelini nasıl değerlendirirsiniz?

Evet Siemens Almanya’nın bir numaralı beyaz eşya markası, sadece ankastrede değil tüm beyaz eşya kategorilerinde lider ve tüm dağıtım kanallarını müşterilerimizin teveccühü ile domine ediyor. 150 yılı aşan tarihiyle sürekli olarak insan hayatına değer katan yeniliklere öncü, sağlam kökleri toprağın derinlerinde, statüsü duruşu ile sabit bir entellektüel olarak kendisini ve ekosistemini sürekli geliştirmeye devam ediyor. Türkiye’de de iSensoric teknolojileri, homeConnect bağlanabilirlik özellikleri, çizgi ötesi tasarım öğeleri ve studioLine gamı ile müşterilerimizin hayatına daha çok değer katarak en yüksek müşteri sadakati elde eden beyaz eşya markasıdır.

Son iki yılda farklılaştırdığımız iletişim dili ile de daha sıcak, sohbeti sevilir, artık daha çok bizden. Düzenli takip ettiğimiz marka sağlığı skorlarında da ilk tercih oranlarımızın katlanarak arttığını görüyoruz. Diğer taraftan inhouse geliştirdiğimiz algoritmalar sayesinde potansiyel gördüğümüz lokasyonlarda açtığımız deneyim mağazaları ile m2’miz, cephemiz, marka algımız ve tabi ki iş ortaklarımızın kazancı da büyüdü, birlikte yatırım yapacağımız birçok yeni lokasyonun olduğunu bilmekten de mutluyum.

Son olarak da; tüketici deneyimini geliştirmek üzere, nicelikten çok niteliği önceleyen, tutkulu, dinamik, hedefli, cesur, yemin etmiş bir ekibiz. Ekipten kastım aynı zamanda da entegre kanal perakendeciliğine ve dijital dönüşüme öncülük eden tüm değerli iş ortaklarımızdır. 2 yıldır gerek birebir ziyaretlerimizde, gerek iş ortaklarımızla birlikte ülkemizin birçok lokasyonunda yaptığımız çalıştaylarla hep beraber belirlediğimiz stratejik önceliklerimize ulaşmak için aklımızı ve yüreğimizi emeğimizle harmanlandı, duygumuz oluştu, kenetlendik. 2 yıldır belirlediğimiz tüm KPI’larda hedeflerimizin ötesine geçerek büyümeye devam ettik. Şu anda hissettiğim duygu benim için farklı ve çok değerli.  BSH’da 21 yıldır lokal ve uluslararası olmak üzere 8 farklı görev icra ettim. Siemens’in gerek ürün gamı, gerek yeni iletişim dili, yeni nesil perakendecileri, yemin etmiş ekibi, genç tüketici kitlesi ve yatırım yapılacak birçok noktası ile Türkiye’deki potansiyelinin çok yüksek olduğunu biliyorum. Tüm paydaşlarımız ile, “Birlikte Kazan, İlham Ver, Ezber boz” vizyonumuz doğrultusunda ezberleri bozarak yeşil yolda beraber yürümeye devam edeceğiz. 

Siemens Batı Anadolu Bölge Müdürü Serhan Çokal

Siemens Batı Anadolu Bölge Müdürü Serhan Çokal

Bölgenizde bu denli büyük bir mağaza ile bir ilki gerçekleştirdiniz, Yeni nesil mağazacılık ile ilgili bizlere bilgi verebilir misiniz?

Tüketiciler ve beklentiler sürekli değişim ve dönüşüm içerisinde, yeni nesil tüketiciler ürünleri satın almaktan çok deneyimleyerek satın almaya doğru yönelirken, fark yaratmak isteyen markalar ve perakendeciler müşterilerine özel kişiselleştirilmiş hizmetler geliştiriyor, onlara eşsiz bir müşteri deneyimi sunmaya çalışıyor. Mağazalar içerisinde beş duyu organı görsel, işitsel, dokunma ve hissetme, koku, tat aracılığıyla algılanan uyaranlar tüketicilerin mağaza tercihinde ve satın alma karar sürecinde büyük rol oynuyor. Yatırımcımız ile birlikte açtığımız bu güzel mağazamızda tüketicilerimiz mağazadan içeriye adımlarını attığından itibaren onları standartlaştırdığımız mağaza içi müzik ve kokumuz, işinin ehli mağaza satış danışmanlarımız karşılayacak, var ise çocukları oyun alanında keyifli vakit geçirirken, tüketicilerimiz espresso makinelerimizden arzu ettiği kahveyi alıp yudumlayabilecek, geniş teşhir alanımızda ihtiyacına göre arzu ettiği ürünü deneyimleme imkanı bulabilecek. İşte tam bu noktada bölgemizdeki yeni açtığımız bu ve benzeri birçok nokta ile beyaz eşya mağazacılığının ezberlerini bozuyor ve yeni nesil mağazacılık noktasında tüketicilerimize kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı vaat ediyoruz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*