IFA 2020 Special Edition: gfu, İçgörüler ve Trendler ile IFA 2020 Özel Versiyonu’nu başlatıyor

gfu Consumer & Home Electronics GmbH IFA Berlin'deki gfu Insights & Trends etkinliğinde alışveriş davranışları, çalışma ve eğitim, boş zaman ve dijitalleşme, korona salgını vb. konularda temsili bir çalışma sundu. Çalışma, evde eğitim, ev ofisleri ve ev elektroniğinin artan önemini ortaya koydu.

gfu Insights & Trends - Corona-App: Erfahrungen und Erkenntnisse zur Corona-Datenspende- und Corona-Warn-App. Referent: Patrick Schmich, Leitung Epidemiologisches Daten- und Befragungszentrum Robert Koch-Institut *** Local Caption *** gfu Insights & Trends - Corona app: Dashboards, chatbots, apps: Opportunities of digital applications in pandemic response. Speaker: Patrick Schmich, Head of Epidemiological Data and Survey Centre Robert Koch-Institute

Yakın tarihte başka hiçbir olay dünya çapında insanların hayatlarını COVID-19 salgını kadar büyük ölçüde değiştirmedi. Sadece birkaç ay önce neredeyse hiç duyulmayan kilitlenme, evde eğitim, zorunlu maskeler, temas kısıtlamaları ve sosyal mesafe gibi terimler günlük dilimizin bir parçası haline geldi. Bu salgın sadece bir virüsün yayılması ve bununla ilişkili sağlık riskleriyle ilgili değil. Aynı zamanda ekonomi, yaşamlarımız ve bir bütün olarak toplum üzerinde geniş bir etkisi oldu. Bazı endüstriler için etki kritiktir ve varlıklarını tehdit eder. Diğer sektörler sonuçlarla daha iyi başa çıkarken, hatta koşullardan kar elde edebilirler. Örneğin, salgının ortaya çıkmasından önceki nispeten yavaş dijitalleşme hızı önemli ölçüde hızlandı. Ev tabanlı çalışma daha önce istisnayken, bu artık “yeni normal” in bir parçası – pek çoğunun yalnızca bir örneği.

gfu, Messe Berlin & GfK Opening Peter Feld, CEO GfK *** Local Caption *** gfu, Messe Berlin & GfK Opening Peter Feld, CEO GfK

Programında, gfu Insights & Trends etkinliği bilim, endüstri, ticaret ve medyadan farklı grupların COVID-19’un yarattığı zorluklarla nasıl başa çıktığını, kazandıkları içgörüler, buldukları çözümler ve neler öğrenebileceğimizi gösterdi. gelecek. Tüketiciler de söz hakkına sahipti – gfu, etkinliğe hazırlanırken Alman tüketicilerle ilgili kapsamlı ve geniş bir temsili çalışma hazırlamıştı.

COVID-19’un tüketici elektroniği ve ev aletleri pazarı, dijitalleşme ve toplum üzerindeki etkisi
Bu sunum, 2020 yılının Temmuz ve Ağustos aylarında 2.000 Alman hanesinde yapılan bir ankete dayanıyordu ve sorular bir dizi konuyu kapsıyordu: Satın alma davranışı ve planlama, evden ve evde çalışma ile ilgili deneyimler, virüsün kişisel ekonomik etkisi ve diğerleri teknolojilere, düzenlemelere ve yaşam tarzlarına yönelik tutum veya beklentilerdeki değişiklikler.

Evde çalışma ve evde eğitim: Almanya evde – çevrimiçi çalışma ve eğitim
Kilitlenme sırasında evde çalışma ve evde eğitim deneyimlerini detaylandırdı ve genel olarak Almanya’nın böyle bir duruma hazırlıklı olup olmadığına baktı. Özellikle eğitim sektöründe, kısmen gerekli teknoloji açısından, ancak her şeyden önce çevrimiçi içeriğe duyulan ihtiyaç, organizasyonu ve yasal hususlar açısından yeniliklere acilen ihtiyaç duyulduğu sonucuna varmıştır.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*