Vestel, koronavirüs salgını kapsamında tüketicilerin hayatını kolaylaştırmaya odaklandı

Çin’den başlayarak neredeyse tüm dünyaya yayılan COVID-19 pandemisiyle mücadele devam ediyor. Ülke çapında virüsle verilen mücadeleye hem hastanelere yardım ve bağış yaparak hem de sağlık çalışanlarına ve risk grubundakilere özel uygulamalarla destek veren Vestel, bu dönemde tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak çözümler sunuyor.

Türkiye’nin perakende sektörüne yön veren markaların başında gelen Vestel, koronavirüs salgınıyla mücadele kapsamında kurum ve kuruluşlara desteğini sürdürürken, toplum sağlığını koruyacak önlemleri almaya da devam ediyor. Sosyal izolasyonun üst seviyede olduğu bu dönemde tüketicilerini mağdur etmemek için ekstra önlemler alan Vestel, bu süreçte mümkün olduğunca hızlı ve kolay bir şekilde ürün ya da servislerini müşterilerine sunuyor.

Vestel Yurtiçi Satış GMY Tarık Leloğlu: “Bize ihtiyacı olan herkesin hayatını kolaylaştırmaya odaklandık”

Vestel olarak müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurup, çözümlerini bu yönde geliştirdiklerinin altını çizen Vestel Yurtiçi Satış Genel Müdür Yardımcısı Tarık Leloğlu, “Tüm dünyanın canla başla mücadele ettiği Koronavirüs salgını kapsamında Vestel olarak yetkililer tarafından belirlenen adımları titizlikle uyguladık. Hem çalışanlarımızın hem müşterilerimizin sağlığını korumaya, öte yandan onların her daim yanında olduğumuzu hissettirmeye odaklanarak, çalışmalarımıza yön verdik. Türkiye’de ilk vakanın görülmesini takiben, gerekli uygulamaları hızla hayata geçirdik. Bizim için müşterilerimiz her şeyden önce gelir. Daha önce benzerini tecrübe etmediğimiz bu olağanüstü süreçte müşterilerimizin ve bize ihtiyacı olan herkesin hayatını kolaylaştırmaya odaklandık.” açıklamasında bulundu.

Sektörde devrim yaratan uygulama: 24 saatte teslim

Vestel, büyüyen ve büyümeye de devam eden online satışlar için 24 saatlik teslim süresi ile devrim niteliğinde bir uygulamayı hayata geçirdi. Tüm Türkiye’nin salgınla mücadele ettiği bu dönemde müşterilerinin üstün bir hizmet anlayışı ile yanında olduğunu vurgulayan Vestel, kendi web sitesi üzerinden yapılan alışverişlerde tüm kategorilerdeki ürünleri 24 saatte teslim ediyor.

Evde kalmanın çok önemli olduğu ve zorunlu haller dışında sokağa çıkılmayan bugünler Vestel, bu uygulamayla büyük kolaylık sağlıyor. Perakende sektöründe devrim niteliğindeki bu uygulamayı Türkiye’nin dört bir yanına yayılmış bayi ağı sayesinde hayata geçirebildiklerinin altını çizen Vestel Yurtiçi Satış Genel Müdür Yardımcısı Tarık Leloğlu, “24 saatte teslim uygulamamızı geniş bayi ağımız sayesinde hayata geçirdik. Bu uygulama ile müşterilerimize en hızlı şekilde ürünü sevk ederek, tüketici faydası ve memnuniyeti sağlayarak, markamıza değer katmak en büyük hedefimiz. Bugün bayiden sevk süreci ile 24 saatte Türkiye’nin her yerine teslimat yapabilir durumdayız. Çünkü Türkiye’nin her yerinde bir Vestel var. Bu süreçte iş ortaklarımız en büyük lojistik destek birimimiz haline geldi. Aynı zamanda iş ortaklarımıza o gün fiziki noktada yapma imkânı olmayan satışı yapma fırsatı da sunarak, ek ciro katkısı sağlamak en değerli kazanımlardan biri olacak.” dedi.

Müşteri hizmetlerinde COVID-19 döneminde yeni uygulamalar

Vestel Müşteri Hizmetleri toplum sağlığını korumak amacıyla, müşterilerin teknik sorunlar için yetkili servis kaydı açtırmadan önce başvuracakları, video anlatımlı çözümlerin yer aldığı cozumuvar.vestel.com.tr web sitesini kurdu. Öte yandan Vestel, müşterilerinin Mart-Mayıs aylarında garantisi biten ürünlerinin garanti sürelerini 3 ay ücretsiz uzatıyor.

Sağlık çalışanları ve 65 yaş üstüne ayrıcalık

Vestel sağlık çalışanlarına destek olmak amacıyla bir uygulama başlattı. COVID-19 ile mücadele bitene kadar doktorlar, hemşireler, eczacılar, hasta bakıcılar, hizmet görevlileri ve sağlık sektöründeki tüm çalışanlar Vestel servis hizmetlerinden 7 gün 24 saat ücretsiz olarak yararlanabilecek. Sağlık çalışanları, kendilerine özel 0850 393 56 66 numaralı hattı arayarak, garanti kapsamı dışındaki ürünleri dâhil teknik destek ve servis hizmeti ücretsiz olarak alabilecek.

Vestel Müşteri Hizmetleri, üst düzey hijyen tedbiri alan personeliyle, 65 yaş üstü vatandaşlar ve sağlık personeline öncelik vererek teknik desteğe ihtiyaç duyan müşterilerine yardımcı oluyor. Vestel Müşteri Hizmetleri 65 yaş üstü müşterilere servise gitmeden önce telefonla ihtiyaçlarını soruyor ve alışveriş yaparak gidiyor. Servis personeli ayrıca 65 yaş üstü kişilerin uzun zamandır görüşemediği çocukları, torunları, yakınlarıyla görüntülü görüşmesini sağlıyor. Görüntülü görüşme yapmaya imkânı olmayan ya da kullanmayı bilmeyen yaşlılar bu sayede özledikleri kişilerle görüşebiliyor. Öte yandan 1 Mart’tan itibaren geçerli olmak üzere Vestel beyaz eşya ürünlerinden biri ya da televizyon alan 65 yaş üstü veya evinde 65 yaş üstü birey bulunan kişilere Sütaş lezzet paketi hediye ediliyor. Paketin içinde bağışıklık sistemini güçlendirecek kaymak, tava yoğurdu, kefir, peynir, süt ve tereyağı gibi ürünler yer alıyor.

Hastanelere destek

Vestel, bugünün kahramanları sağlık çalışanlarının hayatlarını kolaylaştırabilmek için ürünleri ile hastanelere yardımcı oluyor. Klima, çamaşır, bulaşık ve kurutma makinesi gibi beyaz eşyaların yanı sıra kahve ve çay makinesi, tost makinesi gibi küçük ev aletlerinden oluşan setleri İstanbul, Ankara, İzmir, Manisa, Bursa, Antalya başta olmak üzere Türkiye’nin birçok noktasındaki sağlık kuruluşuna bağışladı. Tüm bunların yanı sıra ilgili kurumların cihaz ihtiyaçlarına da destek veren Vestel, içinden geçtiğimiz bu zorlu süreçte her türlü yardıma hazır olduğunu belirtiyor.

Televizyon hediyeli kampanya yoğun ilgi gördü

Vestel Nisan ayı boyunca 80 ekran televizyon hediyeli kampanya düzenledi. Vestel’den buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, derin dondurucu, solo fırın veya ankastre fırından üçünü alan kullanıcılara 80 ekran televizyon hediye edildi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*