Kärcher Türkiye 2026 büyüme stratejisini açıkladı

Temizlik teknolojilerinde dünya devi Kärcher, Türkiye’de sektörün lider markası olma hedefiyle hayata geçirdiği konsept mağazalarına yenilerini ekliyor. Kärcher Türkiye’nin 2026 büyüme stratejisinin odağında daha çok mağazalaşmak yer alıyor.

Kärcher Türkiye 2026 yılında perakende stratejisinde mağazalaşma hedefi doğrultusunda güçlü adımlar atmaya devam ediyor.  Kärcher Türkiye’nin bölgesel erişimi güçlendiren temel bir büyüme alanı olarak konumlandırdığı mağazalaşma stratejisi kapsamında, İstanbul’da açılan ikinci Kärcher Store, Adana ve İzmir’de açılışı gerçekleştirilen yeni lokasyonlar öne çıkıyor. Türkiye genelinde yaygın bir perakende ağı oluşturma hedefiyle ilerleyen Kärcher, 2026 yılında yeni konsept mağazaların açılışına hazırlanıyor.

2026 mağazalaşma stratejisinde güçlü adımlar

Kärcher, Türkiye 2026 mağazalaşma stratejisi kapsamında yeni lokasyonların yanı sıra mevcut mağazaların renovasyonlarına yönelik de adımlar atıyor. Güneydoğu Anadolu’daki en önemli hizmet ve satış merkezlerinden biri olmayı hedefleyen Kärcher, bölgenin önemli kentlerinden Gaziantep’te yeni bir Kärcher Center açmaya hazırlanıyor. Kärcher, Türkiye’nin önemli metropolleri Ankara ve İstanbul Anadolu Yakası’nda açacağı satış noktalarıyla 2026 yılı ulusal mağaza ağı stratejisine yeni yatırımlar ekliyor.

Eskişehir’de yepyeni bir Shop-in-Shop konsepti
Kärcher, Shop-in-Shop modeliylemodern perakende alışkanlıklarına uyum sağlayan, çok kanallı erişimi artıran ölçeklenebilir bir yapı kurmayı hedefliyor. Eskişehir’de tüketiciyle buluşmaya hazırlanan Shop-in-Shop konsepti, tüketicileriKärcher ayrıcalıklarıyla bir araya getirmeyi amaçlıyor.

Antalya ve İzmir Mağazaları yeni yerlerinde kapılarını açacak

Kärcher Türkiye, yeni dönemde Antalya ve İzmir’deki Kärcher Center mağazalarını yenileyerek daha stratejik konumlara taşıyor. Bu değişimle müşteri deneyiminin artırılması ve marka görünürlüğünün güçlendirilmesi hedefleniyor.

Hedef 25’in üzerinde mağaza
Kärcher Türkiye, 2026 itibarıyla fiziksel mağazalaşmayı; müşteri deneyimini iyileştiren, tüketicinin markaya temas ettiği kritik noktaları artıran, modern ve yüksek standartlı perakende yaklaşımının temel bir parçası olarak konumlandırıyor. Kärcher, 2026 yılında Türkiye genelindeki mağaza ağını güçlendirmeye odaklanan bir büyüme planı izliyor.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*