Korkmaz, Isparta’daki yeni konsept mağazasıyla müşterilerine ulaşıyor

Beyaz eşya ve züccaciye sektöründe 20 yılı aşkın tecrübesiyle hizmet veren Davraz Ev Dünyası, Isparta’ya Korkmaz’ın en yeni konsept mağazasını kazandırdı. 2002 yılında babasının kurduğu mağazada büyüyen ve ticaret hayatına adım atan Ayşe Kormaz, sektörde genç yaşta yer almanın gururunu yaşıyor.

Ayşe Korkmaz, açılışla ilgili duygularını şu sözlerle ifade etti: “Çocukluğum babamın züccaciye ve beyaz eşya mağazasında geçti. Babam, meslekte en büyük idolüm oldu. Onun dürüst ve saygılı iş anlayışını sürdürmek benim için bir görev. Kendi soyadımla bir mağaza açmak ise ayrıca gurur verici. Isparta’ya Korkmaz markasını en iyi şekilde temsil etmek için buradayız.”

Ferah ve modern konsept

130 metrekarelik ferah alana sahip mağaza, uzun tasarımı sayesinde ürünlerin çift taraflı olarak rahatça incelenebilmesine olanak sağlıyor. Korkmaz’ın standart showroomlarından farklı ve konsept mağaza olarak tasarlanan bu yeni nokta hem ürün çeşitliliği hem de fiyat-performans dengesiyle müşteriler için cazip bir alışveriş deneyimi sunuyor.

Korkmaz’ın kalite anlayışı

Mağaza, Korkmaz’ın yıllardır benimsediği yüksek kalite standartlarını Isparta’ya taşıyor. Korkmaz çelik tencere grubunda kullanılan 18/10 krom nikel, 304 kalite çelik alaşımı, uzun ömürlülüğü, parlaklığını koruması ve ince işçiliği ile dikkat çekiyor. İşletme sahibi Ayşe Korkmaz, Dağıtım Kanalı Dergisine özel olarak verdiği mesajda “Korkmaz ürünleri, zamana meydan okuyan kalitesiyle mutfaklarda güvenle tercih ediliyor.” dedi

Yoğun katılımlı açılış

Yeni mağazanın açılış töreni, Isparta’nın iş ve siyaset dünyasından önemli isimlerin katılımıyla gerçekleşti. Törene, Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Korkmaz Bölge Distribütörü Fatih Kürkçü, Süsler Genel Müdürü Erdal Güvenç, Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Metin Çelik, Akdeniz Bölgesi Pazarlamacıları Eray Doğukan Aydın ve Mert Attar başta olmak üzere çok sayıda davetli katıldı. Yeni konsept Korkmaz mağazasıyla, Davraz Ev Dünyası Isparta’daki varlığını güçlendirirken, tüketicilere yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyor.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*