
16 yıldır LG Türkiye bünyesinde, satış alanında farklı yönetim görevleri üstlenen ve 2020 yılından bu yana LG Türkiye Ev Eğlencesi Elektroniği ve Beyaz Eşya Ürün Grupları Satış Direktörü olarak görev yapan Bülent Bülbül,10 Mart 2025 itibariyle görevini, LG Türkiye Satış ve Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (COO) olarak sürdürecek. Şirketin operasyonel yönetiminden sorumlu olan Bülbül, süreçlerin verimliliğini ve sürdürülebilirliğini artırma odaklı çalışacak.
Çalışma hayatında 25 yılı aşkın deneyimi bulunan Bülent Bülbül, LG Türkiye bünyesine katılmadan önce CarrefourSA, Tekofaks Panasonic gibi sektörlerinin önde gelen firmalarında yöneticilik yaptı.
LG Türkiye Satış ve Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanması ile ilgili konuşan Bülent Bülbül “LG Electronics Türkiye operasyonunda COO olarak yeni görevime başlamış olmaktan mutluluk duyuyorum. Bu yolculuk boyunca, tüm LG Türkiye ekibi ile birlikte çalışarak önemli başarılara imza attık. Önümüzdeki süreçte daha büyük hedeflere ulaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Şirketimizin vizyonunu daha ileriye taşımak için ekibimizle birlikte yenilikçi ve etkili çözümler üretmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
LG Türkiye’nin 2025 Mağaza Yatırım Planları
LG Türkiye, 2025 yılı içinde toplamda 34 yeni mağaza yatırımı gerçekleştirmeyi planlıyor. Bu kapsamda şu ana kadar İzmir, Hatay ve Alanya’da üç yeni mağaza açıldı. Haziran ayına kadar Konya, Diyarbakır, Kahramanmaraş, Malatya, Balıkesir, Isparta ve Bursa’da sekiz yeni mağaza daha faaliyete geçecek.
Yılın ikinci yarısında ise Adana, Ankara, Antalya, Bursa, Edirne, Eskişehir, Kocaeli/İzmit, İstanbul, İzmir, Mardin, Mersin, Muğla, Ordu, Sakarya, Tekirdağ, Trabzon ve Yalova’da 23 yeni mağaza daha tüketicilerle buluşacak.
LG Türkiye’nin büyüyen pazar payı, tüketicilerin artan talebi ve markanın Türkiye’deki güçlü varlığı bu yatırım hamlesinin temelini oluşturuyor. Şirket, tüketicilere en yeni teknolojileri sunmak ve hizmet ağını genişleterek müşteri deneyimini iyileştirmek amacıyla yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Yeni mağazalar, tüketicilere daha geniş ürün yelpazesi sunarken, satış sonrası hizmetlerin de daha etkin bir şekilde yürütülmesine olanak tanıyacak.
LG, Türkiye genelinde perakende ağını güçlendirmeyi ve tüketicilere her noktada ulaşılabilir olmayı hedefliyor. Marka, teknolojik yenilikler ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşımayı amaçlıyor. Ayrıca, sürdürülebilir büyüme stratejisi doğrultusunda mağaza yatırımlarına devam ederek yerel ekonomiye katkı sağlamayı ve istihdamı artırmayı hedefliyor.
İlk yorum yapan olun