Şenocak servis ağı ve satış sonrası hizmetler ekipleriyle buluştu

Şenocak, tüm Türkiye’de hizmet veren servis ağı ve satış sonrası hizmetler ekipleriyle birlikte İstanbul’da gerçekleştirdiği bir değerlendirme toplantısı yaptı. Kurulum, onarım, periyodik bakım, hurdaya ayırma, taşıma, yedek parça satışı, ürün yenileme hizmetlerinden oluşan yeni Life Cycle Hizmet Paketi’ni de tanıtan şirket, geleceğe dair yeni hedeflerini ve stratejilerini katılımcılarla paylaştı. Metalfrio Solutions Grubu Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Asya’dan Sorumlu Ticari Üst Düzey Yöneticisi Deniz Ali Fıçı ev sahipliğinde gerçekleşen ve kendisinin konuşmacı olarak katıldığı toplantıda Şenocak Yurt İçi Servis Müdürü Gürkan Kutluhan etkinlikle ilgili sorularımızı yanıtladı.

Bu yıl düzenlenen toplantı nasıl geçti? Neler konuşuldu?

Bu yıl Türkiye’nin dört bir yanından gelen yetkili servislerimizle “Şenocak İle Hep Daha Fazlası” sloganımızla buluştuk. Tüm şehirleri kapsayan, deneyimli servis ağımız ve güçlü Satış Sonrası Hizmetler ekibimiz ile 2023 yılında vermiş olduğumuz kurulum, onarım, periyodik bakım, hurdaya ayırma, taşıma, yedek parça satışı, ürün yenileme hizmetlerinden oluşan Life Cycle Hizmet Paketimize ait değerlendirmelerimizi yaptık.

Ürünlerimizin sahaya çıktığı ilk günden kullanım ömrünün dolduğu son güne kadar müşterilerimize verdiğimiz hizmetlerin sürekliliğini sağlamak için yetkili servislerimize verilen destekleri ve yapılan yatırımları paylaştık. Endüstriyel mutfaklar için tasarlanmış yeni Gastro Serisi ürünlerimizin tanıtımını yaptık.

Ayrıca müşteri memnuniyetinin ve sadakatinin artırılmasında satış sonrası hizmetlerin, yetkili servislerimizin önemini bir kez daha vurguladık. Müşterilerimize kaliteli ve hızlı hizmet veren, şirketimizin bugünlere gelmesinde büyük emeği geçen yetkili servislerimiz ile 20 yıldan uzun süredir birlikte çalıştığımız yetkili servislerimize başarı plaketlerini verdik.

Gala yemeğimizde de yılın yorgunluğunu atarak servislerimizle eğlenceli zaman geçirdik ve şanslı yetkili servislerimize yapılan çekilişle hediyelerini verdik. Değerli yetkili servislerimize toplantımıza katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.

Gelecek dönem için genel hedefler ve stratejiler nasıl olacak?

Deneyimli teknik personel bulmanın her geçen gün zorlaştığı ve maliyetlerin arttığı ülkemizde teknik destekte ve satış sonrası hizmetlerde sürekliliği sağlamak dünden çok daha fazla önem kazandı. Öncelikli hedefimiz; biz sahadaki ürünlere Life Cycle Hizmet Paketimiz ile hizmet verirken müşterilerimizin gönül rahatlığı ile ana işlerine ve stratejilerine odaklanmalarını; satış sonrası hizmetlere ait personel, ekipman, demirbaş, araç yatırımları için bütçelerinden ayırdıkları harcamaların tutarlarını minimize etmelerini sağlamak. Bunun için geçmişte olduğu gibi gelecekte de çözüm ortağı olarak müşterilerimizin sadece kendi markamıza ait ürünlerine değil, farklı markadaki ürünlerine de hizmet vermeye devam edeceğiz.

Ayrıca soğutucu ve dondurucu dışında kahve makinesi, dondurma makinesi, sebil, kule ve sifon gibi farklı ürünlere de kurulum-söküm, taşıma, bakım-onarım-sanitasyon hizmetleri vermeyi, müşterilerimizle iş birliklerimizi artırmayı, onların bu alanlardaki beklentilerini de karşılamayı hedefliyoruz.

Bunların hepsinden daha önemlisi de müşterilerimizin memnuniyetini artırmayı hedeflerken, yetkili servislerimize verdiğimiz desteklere, yapılan yatırımlara hız kesimden devam etmeyi planlıyoruz.

Mikail Koyuncu / Güven Soğutma / Aksaray

Soğutma sektörüne yön veren bir firma olması, ürünlerinin arkasında durması ve en önemlisi Yetkili servis olarak bizlere değer vermesi nedeniyle uzun zamandır Şenocak ailesinde bulunmaktan mutluluk duyuyorum.

Murat Akyürek / Uzay Soğutma / İzmir

Ticari soğutucu firmaları arasında alabileceğimiz en iyi firmanın servisliğini aldığımızı düşünüyoruz. Güçlü Finansal yapısı, yedek parça deposunun güçlü olması malzeme temininin kolay ve hızlı olmasını sağlıyor. Ayrıca zor günlerimizde firmamızın yanımızda olması ne kadar doğru bir karar verdiğimizi gösteriyor.

Habib Aydemir / Aydemirler Isıtma- Soğutma / Kocaeli

Kurumsal firmalarla çok çalıştığımız için Şenocak markasının büyüklüğünü biliyorduk ve servislik başvurumuz olumlu sonuçlanınca bu büyük ailenin bir parçası olduk.

Ali Macit Asrav / Öz Kuzey Teknik / Antalya

Klimasan Şenocak markasının kültürünü, değerini ve hedeflerini biliyorduk. Alanında uzman olan Fabrika ekiplerinden de kendimize çok şey katacağımızı biliyorduk. Yerli kalite ve ihraç edilen ürünlerin dikkat çekmemesi ise imkansızdı.1997 yılından bu tarihe, hayal gücünü harekete geçiren, çalışma arzusunu arttıran, inovasyonları ile geleceği parlak olan şirketimizle aynı aile içerisinde olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz.

Mehmet Kavukoğlu / Gönül Soğutma / Mersin

Klimasan-Şenocak markasına daha önce teknisyen olarak hizmet vermiştim.15 ay önce tekrar yollarımız kesişti ve markaya olan bağlılığım nedeniyle hiç tereddüt etmeden birlikte çalışmak istedim. Tüm kurumsal ve özel işlerimi bıraktım ve Klimasan-Şenocak Yetkili Servisi olarak çalışıyorum. Mersin merkezde tüm Kurumsal taleplere bakıyorum. Bu marka altında çalışmak bana kısa zamanda çok şey kattı. Birlikte çalışmaktan gurur duyuyorum.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*