LG Brandshop Desey ile Türkiye’deki LG Brandshop Sayısı 100’e ulaştı

LG, İstanbul Cevahir AVM’de bulunan LG Brandshop Desey’in açılmasıyla, Türkiye’deki mağaza sayısını 100’e çıkardı. Hedef 2024 yılı içerisinde sayıyı 200’e çıkartmak.

LG Electronics (LG), Türkiye’nin yedi bölgesinde bulunan 99 mağazasına bir yenisini daha ekleyerek LG Brandshop sayısını 100’e tamamladı. Bu önemli kilometre taşı, LG’nin Türkiye pazarındaki önemli rolünü ve büyüme potansiyelini vurgularken, şirketin Türkiye pazarındaki tüketicilerine olan bağlılığını da ortaya koyuyor. LG Türkiye’nin 100. mağazasının açılışıyla birlikte marka, ülkeye verdiği uzun vadeli taahhüdünün yanı sıra, Türkiye’deki müşterilere daha yakın olma ve en iyi teknoloji deneyimini sunma kararlılığını bir kez daha göstermiş oluyor.

LG’nin Türkiye’deki başarılı yolculuğunun bir kanıtı olarak gösterilen İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi’ndeki 100. LG mağazası LG Brandshop Desey, şirketin ürün yelpazesinin genişliğini ve kalitesini Türk tüketicilerine sunma vizyonunun bir ifadesi olarak da öne çıkıyor. Son teknolojiye sahip televizyonlar, beyaz eşyalar, klimalar, ses sistemleri, kablosuz dik süpürgeler, hoparlörler, LG ThinQ özelliği ile uzaktan yönetilebilen cihazlar ve diğer teknolojik çözümlerle donatılan mağaza, tüketicilere LG’nin son teknoloji ürünlerini keşfetme ve deneyimleme fırsatı sunuyor. LG Brandshop Desey içerisinde bulunan ThinQ Deneyim Alanı ise, adeta teknolojiseverlerin buluşma noktası haline geliyor. Tüketiciler ThinQ Deneyim Alanı’nda, hayatlarını kolaylaştıracak ürünleri yakından görmenin yanı sıra, LG’nin çevre ve sürdürülebilirlik adına gerçekleştirdiği çalışmalar ve ürünler hakkında da bilgi sahibi olabiliyorlar.

100. LG Brandshop’un açılışına katılan LG Electronics Türkiye Ev Eğlencesi Elektroniği ve Beyaz Eşya Ürün Grupları Satış Başkanı Bülent Bülbül “Türkiye’deki 100. mağazamızı açmanın heyecanını ve gururunu yaşıyoruz. Bu önemli adım, LG’nin Türkiye pazarındaki güçlü konumunu pekiştirmemizin yanı sıra, müşterilerimize en yeni teknolojileri sunma misyonumuzu da destekliyor. LG olarak, her zaman kalite, inovasyon ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızdan taviz vermeden büyümeye devam ediyoruz” dedi. LG’nin önümüzdeki dönem planlarından da bahseden Bülbül, “2019 yılı itibariyle mağazalarımızın sayısını artırmak ve Türkiye’nin farklı illerindeki tüketicilerle LG Brandshoplar aracılığıyla buluşmak önceliğimiz haline gelmişti. Bu yıl da bu önceliğimiz devam edecek ve yıl sonuna kadar LG Brandshop sayımızı 200’e çıkartmış olacağız” şeklinde konuştu.

DESEY – İstanbul Taner İnci

Desey olarak, İstanbul da beyaz eşya üzerine farklı markalarında bayiliklerini yapan iki ortaklı şirketiz. 25 yıllık sektör tecrübemiz ve 3 farklı mağazamızda LG markasının da bayiliğini yapmaya başladık. LG markasının perakende alanında yüksek hedeflerinin olması, müşteri odaklı politikası ve şirket vizyonunu ortaya koyan bayi odaklı yaklaşımı bizim yatırım kararımızda son derece etkili oldu. Mağazalarımızın açılış sürecinde LG ailesi, özveriyle çalışarak bize destek oldular. Sahayı dinlemek ve saha ile iletişim halinde olmak günümüzün perakende anlayışında en önemli özellik. Perakendecilik alanında müşteri memnuniyeti ve işin sürekliliği büyük bir önem taşıyor. Bu yüzden de LG markasının gelecek dönemde çok daha uzman bir perakende kimliğine kavuşacağını ve verimli ticari politikalar yürütüleceğini düşünüyoruz. Hepimizin var olma amacı müşteri memnuniyeti ve katma değeri yüksek olan ürün satışı gerçekleştirmek. LG yönetiminin de bu hedeflere hizmet eden yönetim anlayışı ile memnuniyet verici bir iş ortaklığımızın başladığını söyleyebiliriz. Kısa birlikteliğimiz çerçevesinde gördük ki; LG markası müşterilerle ve özellikle yenilenen, sayısı her geçen gün artan mağazalarıyla çok güçlü bir bağ kurmaya yolunda büyük adımlar atmaya devam ediyor. Bizler, bayi olmadan önce de LG’nin ürün gamını ve üstün ürün özelliklerini yakından takip ediyorduk. Özellikle TV alanında dünya çapındaki başarısının yanı sıra beyaz eşya ve klima alanlarında hayatı kolaylaştıran teknolojik ürünlerini hem biz bayiler hem de müşteriler son derece cazip. Uzun yıllar geçmişi olan sektörümüzün lokomotif kanalı geleneksel kanal olduğu biliniyor. Her geçen yıl da geleneksel kanalın gelişen perakendecilik anlayışı ile birlikte büyük ivme kazanarak güçlenmeye davam ettiğini söyleyebiliriz. 2023 yılı sektörümüzü açısından verimli geçen bir yıl oldu ve 2024 yılında da şirket olarak büyümenin devam edeceğini düşünüyoruz.

DESEY – İstanbul Faruk Seydan

LG Türkiye’de yükselişini sürdüren en büyük markalardan biri. Böylesine zorlu zamanlarda 100. mağazasını açması da bunun en büyük göstergelerinden biri. Marka, özellikle televizyon alanında son dönemde önemli bir ivme kazandı. Biz de hem televizyon hem de üst serideki geniş buzdolaplarını tüketicilerle daha rahat buluşturabilmek için yeni bu yatırımı yapma kararı verdik. Doğru yerlerde, doğru yatırımları yaparak büyümek istiyoruz. LG’nin birçok farklı alanda rakiplerine göre daha iyi noktalarda olduğunu görüyoruz. Bu bağlamda da Türkiye Ev Eğlencesi Elektroniği ve Beyaz Eşya Ürün Grupları Satış Başkanı Bülent Bey’e şahsım ve şirketim adına çok teşekkür ediyorum. Bu yeni mağazamızda buzdolabı, klima ve çamaşır makinasında da modellerimiz olacak ama özellikle televizyon modellerini öne çıkartarak ilerlemek istiyoruz. Şirket olarak bu yıl bu yeni mağaza haricinde 2 LG mağazası daha açacağız ve daha sonrasında da fırsatları değerlendireceğiz. Yüksek enflasyon sebebiyle tüketici talebi artarak devam ediyor. Bu enflasyon böyle kaldığı sürece insanlar ertelenen ihtiyaçlarını hep öne çekmeye devam edecek. Biz de buna uygun olarak pazardaki fırsatları değerlendirip yeni mağazalar açmak istiyoruz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*