Gaggenau’nun İzmir’deki ilk tematik mağazası davetlilerin kendilerini özel hissetmeleri adına ‘Sahne’ konseptinde tasarlandı. Live cooking etkinlikleri esnasında vitrin önündeki perdeler iniyor ve aydınlatma sunum konseptine dönüşüyor. 12 kişilik özel uzun masada konuklar ağırlanıyor ve sekiz kişilik pişirme barı ile gurme lezzetler uzman şeflerin elinde sanata dönüşüyor. Etkinlikler dışında Gaggenau ürünlerinin sergilendiği mağaza konseptine geri dönülüyor.
Popüler Makaleler
Kärcher, tüketici konseptli ilk mağazasını istanbul’da açtı
Kärcher, Türkiye’de yeni mağazalar açmayı sürdürüyor. Büyüme stratejisi kapsamında ülkemize yatırımlarına devam eden Kärcher, AVM içerisinde bulunan ve sadece tüketici grubu ürünlerinin satışa sunulacağı ilk mağazasını Vadistanbul Alışveriş Merkezi’nde açtı ve böylece Türkiye’deki konsept mağaza […]
LG mağaza ağını genişletiyor
Türkiye yatırımlarına devam eden LG Electronics (LG), İstanbul’daki 9. Mağazasını Emaar Alışveriş Merkezi’nde açtı. 108 m2 büyüklüğündeki LG Brand Shop Trada’da, LG markalı TV, buzdolabı, çamaşır makinesi, kurutma makinesi ve bulaşık makinelerinin yanı sıra, son […]
LG, Ankara’da yeni bir mağaza daha açtı
LG’nin Ankara’daki yeni mağazasında tüketicilerin LG’nin son teknolojiye sahip ürün ve hizmetlerini deneyimleyebilecekleri LG ThinQ Deneyim Alanı da bulunuyor. […]
İlk yorum yapan olun