Almanya sokakları Arzum ile Türk kahvesi koktu

500 yıllık kültürel miras Türk kahvesini OKKA markası ile dünyaya yaymaya devam eden ve bunu misyon edinen Arzum, Almanya'nın Stuttgart şehrinde Alman tüketicilere Türk kahvesi ziyafeti sundu.

OKKA markasıyla yer aldığı Almanya pazarında Türk kahvesine olan farkındalığı artırmayı hedefleyen Arzum,Almanya’nın en iyi kahve üreticilerinden olan Hochland ile işbirliğine imza attı. #ButFirstMokka adıyla markalaşan girişim şehrin kafelerine, billboard’larına, etkinliklerine taşındı.

Arzum Türk kahvesi üretimini de teşvik ediyor

Uzun süredir hedef pazarındaki yüksek çevresel duyarlılığı ve Almanya’da artan trendi gözlemleyen Arzum, #NoCapsules akımını desteklemesinin ardından Almanya pazarında dikkatleri üzerine çekti. Bu akımın bir parçası olan Hochland ile yolları kesişen Arzum, Hochland’in Türk kahvesi üretimine destek oldu.

OKKA markasıyla Türk kahvesinin dünyaya yayılımındaki makineleşme bariyerini ortadan kaldırmayı hedefleyen Arzum, dünyanın neresinde olunursa olunsun Türk kahvesinin eşsiz lezzetine ulaşılmasına katkı sağlıyor. Aynı zamanda tıpkı bu işbirliğinde olduğu gibi Türk kahvesi üretimini de teşvik ediyor.

Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirme Direktörü Mehtap Yıldız konuyla ilgili olarak; ” #ButFirstMokka adıyla markalaşan bu girişimimiz bizim için çok özel ve bir ilk. Kavrulma derecesi, pişirilmesi, sunumuyla 5 asırlık bir hikayenin kahramanı olan, UNESCO’nun ‘İnsanlığın Somut Olmayan Kültürel Mirası’ listesine giren Türk kahvesinin dünyaya yayılımı için tasarladığımız OKKA markamız bugün dünyanın 35 ülkesinde. Biz dünyaya sadece Türk kahvesi sunmuyoruz, bu kültürü de taşıyoruz. Almanya sokaklarına Türk kahvesinin kokusunu yaymak bizim için büyük mutluluk. Stuttgart’ta nereye baksanız Türk kahvesi gördüğünüz, deneyimleyebildiğiniz bir haftaya imza attık. Hochland ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğimiz ile Alman pazarında artık Türk kahvesi üretiminin de bir parçası olduk.’OKKA Hub’ olarak değerlendirdiğimiz seçkin restoranlarda, kafelerde Türk kahvesi OKKA ile servis ediliyor. Almanya pazarına yönelik tüketici davranışlarını daha iyi anlamak için araştırmalar yaparak Arzum OKKA markamızı yerel pazara uygun bir şekilde konumlandırdık. Güçlü ve farklı bir iletişimle özellikle genç kitlenin ilgisini çektik; Türk kahvesini ilk kez deneyimlediklerinde bu keşiften heyecan duyduklarını ve markayı ‘cool’ bulduklarını dile getirdiler. Türk kahvesinin geleneksel lezzetini Almanların yaşam tarzı ile birleştirerek, kahve deneyimlerine yeni bir bakış açısı getirdik. Türk kahvesinin Almanya’da yeni bir hayat tarzı olması en büyük hedefimiz.” dedi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*