Kahve Dünyası DPİD ödüllerine damga vurdu

Kahve Dünyası, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından bu yıl on birincisi düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde; “Geniş Kapsamlı Satış Noktası ve Sahada Pazarlama Uygulamaları”, “En İyi Mobil/Akıllı Cihaz Uygulaması” ve “Sadakat Uygulamaları” kategorilerinde ödül almaya hak kazandı.

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD) bu yıl Okan Bayülgen’in sunumuyla düzenlediği Doğrudan Pazarlama Ödülleri (DP Ödülleri), 9 Nisan 2019 Salı günü, Dada Salon Kabarett Şişli’de gerçekleşen özel bir geceyle sahiplerini buldu. Markaları ve sektörün önde gelen isimlerini bir araya getiren törende Kahve Dünyası, 5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü projesi ve mobil uygulamasıyla üç ayrı kategoride ödüle layık görüldü.

Kahve Dünyası’nın ödül aldığı kategoriler, “Geniş Kapsamlı Satış Noktası ve Sahada Pazarlama Uygulamaları”, “En İyi Mobil/Akıllı Cihaz Uygulaması” ve “Sadakat Uygulamaları” olarak sıralandı.

Yedi bölgenin Türk kahvesi haritası çıkarıldı

Türk kahvesi geleneğini korumak ve yurt dışında da tanıtmak üzere öncü çalışmalar yürüten Kahve Dünyası, 5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü nedeniyle özel bir kampanya gerçekleştirdi. Tüketim alışkanlıklarına yönelik bir araştırma yaparak yedi bölgenin Türk kahvesi haritasını ortaya çıkaran Kahve Dünyası ayrıca, 5 Aralık 2018’de “Tam Takım Sahadayız” etkinliği düzenledi. Yöneticilerin ve merkez ofis çalışanlarının mağazalarda misafirleri ağırladığı gün boyunca Türk kahvesi ücretsiz olarak ikram edildi.

Kahve keyfini dijitale taşıyan uygulama

Kahve Dünyası, 2018 yılında Türkiye’de bir gıda perakende markası tarafından çıkarılan en kapsamlı mobil uygulamayı hayata geçirdi. Mağazalarını ziyaret eden günde 100 binden fazla misafirini daha yakından tanımayı, onları ödüllendirmeyi ve onların marka sadakatini ve ziyaret sıklıklarını artırmayı hedefleyen markanın uygulaması, kısa sürede marketlerdeki trend uygulamalar arasına girdi. Uygulamayı kullananlar Kahve Dünyası’nın ödül puanı olan Çekirdek ile 53 bin 242 hediye kahve kazandı. Yine uygulamayı kullanan Kahve Dünyası misafirlerinin mağaza ziyaret sıklıkları yüzde 30’dan fazla arttı.

Rakamlarla Kahve Dünyası Mobil Uygulama

  • Okutulan QR kod sayısı: 1 milyon 219 bin 514
  • Kazanılan toplam Çekirdek sayısı: 661 bin 567
  • Kazanılan toplam damga sayısı: 586 bin 587
  • Hediye edilen kahve sayısı: 53 bin 242
  • ‘Arkadaşına Çekirdek Gönder’ özelliği ile paylaşılan Çekirdek sayısı: 6.619,05

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*