2019’da 8 yeni mağaza

Teknoloji perakendeciliğinin öncü firmalarında İstanbul Bilişim yeni yatırımcısı ile birlikte yeni bir döneme girerek mağazalaşma atağına kalktı. 2019’un ilk çeyreğinde 4 yeni mağaza açmaya hazırlanan şirket, yatırıma ve istihdam yaratmaya devam ediyor. Avrupa’da birçok yatırımları bulunan, İstanbul Bilişim’in yeni yatırımcısı ve CEO’su Ediz Akın, teknoloji perakendeciliğinde altın çağlarını yaşamaya hazırlandıklarını söylüyor. Yeni döneminde birçok değişiklik yapma hazırlığında olan ve pazarlama stratejisini değiştiren şirket, öncelikli olarak satış sonrası hizmet kalitesini daha da arttırmaya yönelik çalışmaları da başlattı.

Teknoloji perakendeciliği ve e-ticaret sektörlerinde 17 yıllık tecrübesiyle İstanbul Bilişim, yeni yatırımcısı Türk asıllı Alman iş adamı Ediz Akın ile birlikte 2019’a yeni mağaza yatırımlarıyla hızlı girdi. Yatırımları ile ilgili açıklamalarda bulunan Ediz Akın, “2019’un ilk çeyreğinde 4 yeni mağaza açacağız. Yıl içinde toplam 8 mağaza açarak 2019’u 10 mağazayla kapatmayı hedefliyoruz. 2019, İstanbul Bilişim’in yılı olacak” diyor.

Mağaza Yatırımlarına Devam

Perakende sektöründe şirketlerin yatırımlarını gözden geçirdiği hatta ertelediği ve mağaza kapattığı bir dönem… Böyle bir süreçte yatırımlara hız kesmeden devam ettiklerini açıklayan İstanbul Bilişim CEO’su Ediz Akın “2019 yılı itibarıyla hız kesmeden büyümeye devam edeceğiz. Avrupa’daki tecrübe ve deneyimlerimi İstanbul Bilişim’de hayata geçireceğim bir yıl olacak. 2019’da 10 mağaza hedefiyle offline yatırımlarımıza ve istihdam yaratmaya devam edeceğiz. Teknoloji perakendeciliğinde altın çağlarımızı yaşamaya hazırlanıyoruz” şeklinde ifade etti.

Üç Yılda 30 Mağaza Açılacak

İstanbul Bilişim’in yeni yatırımcısı ve CEO’su Ediz Akın, “İstanbul Bilişim olarak kalite ve uygun fiyatı tüketicilerimizle buluşturduğumuz yeni mağazalarımızla yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Her yeni mağazamızla tüketicilerimizle daha fazla yakınlaşırken istihdama da katkı sağlıyoruz. 2019’un ilk çeyreğinde İstanbul’da 4 yeni mağaza daha açarak mağaza yatırımlarımızı sürdüreceğiz. 2019 sonunda toplam 10, önümüzdeki 3 yılın sonunda da 30 mağazaya ulaşarak teknoloji perakendeciliğinde konumumuzu güçlendireceğiz ” şeklinde ifade ediyor.

Açılışa Özel Fiyatlar

İstanbul Bilişim, yeni mağazalarında 45 bine varan son teknoloji ürün ve en geniş aksesuar çeşidiyle ziyaretçilerini ağırlamaya devam edecek. Mağazalarda, akıllı telefonlardan dizüstü bilgisayarlara, ultra HD televizyonlardan beyaz eşyaya kadar birçok ürün açılışa özel avantajlı fiyatlarıyla tüketiciler ile buluşacak.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*