Arzum’a IDC Digital Retail Summit 2018’den 2 ödül

Arzum, IDC Digital Retail Summit 2018'de "ASOS - Arzum Servis Otomasyon Sistemi" Projesi ile "Müşteri Deneyimi" kategorisinde ikincilik, "Teknolojik Hizmet" kategorisinde ise üçüncülük ödülünün sahibi oldu.

International Data Corporation (IDC) tarafından organize edilen ve her yıl Türkiye’den ve dünyanın pek çok ülkesinden Bilgi Teknolojileri yöneticilerini biraraya getiren IDC Digital Retail Summit, bu yıl 31 Ekim 2018 tarihlerinde gerçekleştirildi.Arzum, IDC Digital Retail Summit 2018 ödül töreninde, toplam iki kategoride ödüle layık görüldü.

Satış sonrası hizmet başarısını uluslararası pek çok ödülle kanıtlayan Arzum, satış sonrası hizmet başarısını kuvvetlendiren ASOS projesiyle bir yeni başarı daha elde etti. ASOS (Arzum Satış Sonrası Otomasyon Sistemi) ile “Müşteri Deneyimi” kategorisinde ikincilik, “Teknolojik Hizmet” kategorisinde ise üçüncülük ödülünün sahibi olan Arzum, satış sonrasında tüm birimlerin birbiriyle koordinasyonunu tek bir dijital bir sistemde topluyor.

Ödüllerle ilgili olarak Arzum CEO’su Mete Zadil; “52 yıldır ürünlerimize yansıttığımız inovatif bakış açımızı, iş süreçlerimize de yansıtıyoruz. Tüketicilerimize sunduğumuz ürünlerin fonksiyonelliği, kullanıcı deneyimi kadar satış sonrasında sunduğumuz deneyimi de sürekli iyileştirmekteyiz. Bu alanda yaptığımız çalışmalarımızın IDC gibi sektör öncüsü bir kurum tarafından iki ödülü birden almış olması hepimizi gururlandırmakta.

ASOS projemizle dijital iş süreçlerimize bir yenisini daha eklemiş olduk. Tüketicilerimizin satış sonrasındaki ihtiyaçlarını, hareketlerini tek bir dijital sistemde topluyoruz. Satış sonrası tüm ekiplerimiz bu sisteme girebiliyor ve hareketleri görebiliyor. Tüm süreçlerin hızlı, güvenli ve verimli bir şekilde yönetilmesi sağlanıyor. Hem ekibimiz hem müşterilerimiz bu sistemde oldukça mutlu” dedi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*