6 Şubat 2025

Yılın ikinci yarısında sektörün normalleşeceğini öngörüyoruz

Dijitsu Ev Aletleri Firma Sahibi Ferdi Eroğlu

2024’te ülkemiz ve genel anlamda ticaret için zor bir yılı geride bıraktık. Sektör olarak cirosal bazda büyümeler gerçekleşse de adet bazında düşüşler yaşandı. Tüketicilerimiz zorunlu ihtiyaçlar haricinde alım yapmaktan kaçındı. 2025 yılında enflasyon düşüş eğimine geçene kadar ki sürede ekonomideki zorluklar devam edebilir. Ancak yılın ikinci yarısında normalleşeceğini öngörüyoruz. Dijitsu olarak 2025 yılında yeni ürünlerimiz ile birlikte daha çok tüketiciye ulaşacak şekilde planlamalar yaptık. Özellikle satış sonrasında ve müşteri hizmetleri merkezi ile tüketicilere hak ettikleri kaliteli hizmeti sunmayı hedefliyoruz.

0 Yorum

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR...

En çok akıllı telefon aldık, TV’leri büyüttük, fritözü keşfettik
Minik BSH’liler Geleceği Kodlayanlar’a katıldı
Perakende Günleri Vestel’in Sponsorluğunda Başlıyor
Xiaomi, Türkiye’de ürettiği yeni modeli Redmi 9T’nin satışına başladı
LG NatureFRESH™ Buzdolabı daha fala depolama alanı ile daha uzun süre tazelik sunuyor
IF DESIGN AWARDS 2019’DAN Arzum’a Ödül