6 Şubat 2025

2025 yılında satış adetlerinin 2024 yılı ile aynı olacağını düşünüyorum

Arsey DTM A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı M. Faruk Seydan

Ciroların arttığı bir yıl oldu. Artan sabit maliyetlerimiz sebebiyle karlılığımızın da azaldığı bir yıl oldu diyebiliriz. 2024 yılı satış hedeflerinin tuttuğu bir dönem geçirdik. 2025 yılında adetlerin 2024 yılı ile aynı olacağını ve sürprizli bir yıl olacağını düşünüyorum. Enflasyon ve fiyat artışlarının azalacağı tüketicilerin satın alma güçlerinin artacağı bir yıl olmasını diliyorum. Şirketimiz adına verimliliğe odaklanacağımız bir yıl olmasını planlıyoruz.

0 Yorum

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR...

Buzdolabı bilgi mi sızdırıyor?
İstanbul Kahve Festivali, kahve severler ile tekrar ve yeniden İstanbul’a buram buram kahve kokusu yayacak
Yeni Philips PerfectCare 9000 yapay zekâ ile ütülemede yeni bir çağ başlatıyor
Yapılacak her agresif rekabet bayi teşkilatının sermayesine tehdit oluşturuyor
Bi Kahve İçer misiniz ?
İşlerin azaldığı ve tüketimin yavaşladığı bu ortamda markaların bayilere her zamankinden daha çok destek vermesi gerekiyor