2 Temmuz 2020

BEYPER “Umutluyuz” dedi

Beyaz Eşya Perakendeciler Derneği (BEYPER)’in Haziran ayı Yönetim Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Başta BEYPER Başkanı Ali Yıldız olmak üzere tüm BEYPER üyeleri meslektaşlarına umut aşıladı.

Dağıtım Kanalı TV üzerinden online ve canlı olarak yayınlanan toplantıya BEYPER Başkanı Ali Yıldız ile BEYPER üyeleri Ercan Aygün, Faruk Seydan, Taner İnci, Cengiz Sağın, Ergin Kaç, Fatih Müftüoğlu ve Zafer Parmaksız katıldı. Katılımcıların tümü Haziran ayı ile birlikte bir toparlanma sürecine girdiklerinin altını çizerken, yeni normal dönemi için de umut aşıladılar.

0 Yorum

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR...

Kahve Gurusu Sam Çeviköz’den yeni bir kahve markası: Coffee HQ
TP Vision Ekibi, Jumbo-Visma’yla resmi ortaklık yaptı
Vestel, Good Design’da 11 ödül aldı
Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı: “Yurt dışında hangi restoran ya da kafeye giderseniz gidin mutlaka bir Türk kahvesi isteyin”
Fakir’e, İstanbul Coffee Festival 2019’da büyük ilgi
Doğru metrekare ile doğru yerde iş yaparsanız doğru gelir elde edersiniz