31 Mayıs 2024

BEYPER Genel Kurulu yapıldı, yeni Yönetim Kurulu belirlendi

BEYPER yaptığı genel kurulu toplantısı ile yeni yönetim kurulunu belirledi.

Türkiye de cadde ve alışveriş merkezlerinde bulunan beyaz eşya bayilerinin gelişmesine ve güçlenmesine katkı sağlamak, geleneksel bayiliğin ve mağazacılığının avantajlarını duyuracak ortamlar hazırlayarak tanıtımını yapmak ve bayilik teşkilatının yaşaması için üyelerine çeşitli destekler sağlamak amacı ile 2012 yılında kurulan Dayanıklı Tüketim ve Beyaz Eşya Perakendecileri Derneği BEYPER, 2022 yılı Genel Kurul’unu gerçekleştirdi.

Kurucu başkan Şahin Mersin’den iki dönem önce görevi devralan Ali Yıldız, üçüncü dönemde yine başkan seçilerek görevine devam etti. Ali Yıldız Genel Kurul seçiminden sonra şunları söyledi; “Yönetim kuruluna katılan yeni arkadaşlarımızla birlikte 3 yıllığına bir kere daha seçilmenin mutluluğu içinde görevimizin başındayız. Arkadaşlarımızla birlikte yeni dönemde daha başarılı çalışmalara imza atacağımıza gönülden inanıyoruz.”

0 Yorum

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR...

Arçelik,  Erasmus+ programıyla meslek lisesi öğrencilerine yurt dışında staj imkanı sağlıyor
Arzum’un 2022 Yılı Faaliyet Raporu’na LACP’den 5 ödül
Arçelik, vitrinleri ile sürdürülebilirliğe ilham veriyor
Pozitera TEİD üyesi oldu
LG ‘Yapay Zeka Evinin Bir Sonraki Dönemi’ için vizyonunu IFA 2024’te tanıtacak
Fakir yeni ürünleri ile sağlıklı yaşam ve teknolojiyi buluşturuyor