2025 yılı sektörel anlamda markanız için nasıl geçti? Finansal olarak hedeflediğiniz noktaya ulaşabildiniz mi?
2025 yılı, bana kalırsa sektörümüzde hem fırsatların hem de zorlukların bir arada yaşandığı bir dönem oldu. Teknolojik dönüşümün çok hızlanması, müşteri beklentilerinin değişmesi ve maliyet baskıları gibi faktörler; stratejik kararlarımızı daha hızlı almamızı gerektirdi. Siemens markasının gücü, yenilikçi ürün gamı ve güçlü hizmet anlayışımız sayesinde yılı beklentilerimize yakın bir performansla tamamladık. Özellikle satış ve sonrası hizmetlerde ve müşteri memnuniyetinde ciddi bir büyüme kaydettik. Bence 2025, bize yalnızca satış değil, sürdürülebilir bir büyümenin temellerini güçlendirme yılı oldu. Bu sayede 2026’ya çok daha sağlam, bilinçli ve vizyoner bir bakışla gireceğiz gibi duruyor.
2026 yılına dair öngörüleriniz ve beklentileriniz nelerdir?
Kendi adıma 2026 benim için bir büyüme ve dönüşüm yılı olacak. Biliyorsunuz artık günümüzde sadece ürün satışı değil yaptığımız, Siemens olarak, aynı zamanda bir değer sunuyoruz. Ben bu değeri daha verimli, daha akıllı ve hızlı çözümler sunan iş anlayışımla desteklemek istiyorum. Ve sektörde az olan bir kadın bayii olarak da, teknolojiyi tüketicilerimizin hizmetine sunarken, bu yolculukta kadınlar olarak, daha fazla yer almamız gerektiğini düşündüğüm için, buna öncülük etmek de en büyük hedefim

İlk yorum yapan olun