Müze Gazhane Kahve Kokacak… 

12-13-14 Eylül tarihlerinde Müze Gazhane’de düzenlenecek ‘KAHVE ZİRVESİ 2024’ etkinliği için geri sayım başladı.

Dünyada petrolden sonra en çok işlem gören ikinci ürün kahve. Ve yine dünyada sudan sonra en çok tüketilen ikinci içecek de kahve… Bu denli önemli bir ürün olan ve yaşamımızın vazgeçilmez parçası haline gelen kahve hakkında söylenecek çok söz var. 12-13-14 Eylül tarihlerinde Müze Gazhane’de kahveye dair ne varsa hepsi masaya yatırılıyor.

Kahve ekosisteminde yer alan tüm unsurların bir araya geleceği zirvede; Yerli ve yabancı kahve sektörünün önemli oyuncularının yer alacağı konferanslarındaki oturumlarda kendi alanlarının önde gelen 60 konuşmacısı sizlerle olacak. 

Kahve hakkında güncel bilgiler, gelişmeler, yeni ürünler, öneriler ve eşlikçileri… Stantlarda kahveye ilişkin en son teknolojik ekipmanları görebilme ve dünyanın dört bir tarafından gelen kaliteli kahveleri tadımlama imkanı… Birbirinden yaratıcı, bilgilendirici workshop’lar, atölyeler… Hepsi Müze Gazhane’de kahveseverlerle buluşacak. 

ZİRVEDE YENİ İŞ FIRSATLARI

 ‘Kahve Zirvesi 2025’de; Kahvenin geleceğine ilişkin yeni stratejiler, öneriler ve yol haritalarının konuşulacağı zirvede yer alan stantlarda da en son teknolojik gelişmeleri, makine ve ekipmanları görme olanağı sunuluyor. Dünyanın dört bir tarafından gelen kaliteli kahveleri tadımlama imkanı sunan zirve, katılımcılara  hedef kitleleri ile direkt olarak görüşme, iletişim ağlarını genişletme ve yeni pazarlar edinme olanağı da sağlıyor.

ZİRVENİN OTURUM BAŞLIKLARI

·      TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİM VE KAFELERDE YENİ TRENDLER, YENİ KONSEPTLER Tüketici alışkanlıkları ve beklentilerindeki değişimin; kahve ve kahve yanı tercihlerine ve tüketime etkileri. Bu etkilerin kafelerde neden olduğu ve olacağı değişimler.

·      TEKNOLOJİK GELİŞİM VE YAPAY ZEKA UYGULAMALARININ KAHVE ENDÜSTRİSİNE YANSIMALARI Drone ile hasat, yapay zeka destekli kalite kontrol, mobil uygulamalar ve akıllı kahve makineleri gibi teknolojik gelişmelerin kahve endüstrisine etkileri.

·      KAFELERDE PAZARLAMA, FİNANS YÖNETİMİ VE FRACHISING UYGULAMALARI Gelişen ve değişen franchising uygulamaları ile güncel pazarlama yöntemlerinin işletmelere sağladığı yararlar.

·       TÜRK KAHVESİNİN ÇEŞİTLENME VE YAYILMA STRATEJİLERİ Türk kahvesinin uluslararası platformlarda bilinirliğinin ve rekabet gücünün artırılması için yapılması gerekenler.

·      PATİSSERİE’DE YENİ TERCİHLER – YENİ EĞİLİMLER VE KAFELERİN ÜRÜN GAMINDAKİ DEĞİŞİMLER Patisserie’de tüketici tercihlerini etkileyen faktörler ve karar verme mekanizmalarındaki değişimlerin nedenleri.

·      BÜYÜME STRATEJİLERİ; YENİ PAZARLAR VE KAHVEDE GLOBAL MARKA YARATMAK Yerel tüketim alışkanlıkları, rekabet ve yeni pazarlara giriş stratejileri ile global pazarda marka ve ürün yönetimi

·      TÜRKİYE’NİN YEŞİL ÇEKİRDEK İTHALATI VE KULLANIM ÇEŞİTLİLİĞİ Dünya kahve fiyatlarındaki değişimin ana nedenleri, Türkiye pazarına yansımaları ve yeşil çekirdek tercihini belirleyen unsurlar. KAHVE YANI LEZZETLER;

·      DONUK ÜRÜNLERİN KAFELERE KATKILARI Üretim kapasitesi, maliyetler ve ürün çeşitliliği gibi faktörler açısından donuk ürünlerin kafelere katkıları.

·      DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARININ KAHVE ENDÜSTRİSİNE ETKİLERİ İklim değişikliği, orantısız yağışlar, aşırı sıcaklar ve kuraklıklar sonucunda daralan kahve coğrafyasına karşın, her yıl artan talebin yaratacağı sorunlar.

·      TÜRK KAHVE KAVURMA MAKİNELERİNDE YENİLİKLER VE DÜNYA PAZARINDAKİ YERİ Türk kavurma makinelerindeki teknolojik yenilikler ve dünya pazarlarındaki yeri.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*