Profilo’ya sektörünün en prestijli ödüllerinden “Gümüş Effie” ödülü

Profilo, “Oh Be Profilo Yapmış” kampanyasıyla reklam sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan 2025 Effie Türkiye’de ‘Dayanıklı Eşya ve Küçük Ev Aletleri’ kategorisinin en yüksek derecesi olan Gümüş Effie ödülüne layık görüldü.

Profilo, global reklam ve pazarlama dünyasının en saygın ödül programlarından biri olan Effie Ödülleri’nde önemli bir başarıya imza atarak ödüle layık görüldü. Türkiye’nin dört bir yanındaki satış noktaları ile ülkemizin en geniş dağıtım ağına sahip markalarından olan Profilo, 2025 Effie Türkiye’de ‘Dayanıklı Eşya ve Küçük Ev Aletleri’ kategorisinin en yüksek derecesi olan Gümüş Effie ödülünü kazandı. 

Ödül hakkında konuşan Profilo Kıdemli Pazarlama Müdürü Ekin Sarfati şunları söyledi:

“Yaratıcı, samimi ve stratejik bir dönüşümle kendimizi yeniden konumlandırdığımız ‘Oh Be Profilo Yapmış’ kampanyamızın ödülle taçlandırılması bizleri çok mutlu etti. Kampanyamız kapsamında tüketicilerimizin hayatlarını kolaylaştıran çözümlerle ‘yeniliği’ yeniden tanımladık. ‘Oh Be Profilo Yapmış’ diyerek herkesin sadece kalbini kazanmakla kalmadık, satın alma davranışlarını da değiştirmeyi başardık. Bu dönüşüm ile kategoride rakipler arasında en hızlı büyüyen marka olduk. Tüm çalışma arkadaşlarımızın ortak tutkusunun ve inancının bir ürünü olan bu başarıda emeği geçen herkesi kutluyorum. Bu kararlılık ve inançla çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.”

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*