23 Ocak 2021

Altınoğlu Grup şubeleşmeye devam ediyor

Altınoğlu Grup, Gaziantep’te şubeleşmeye ve büyümeye devam ediyor. Şirket 14. şubesini Akyol’da hizmete açtı.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Altınoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İslam Özaltın, şirket olarak pandemi döneminde de yatırımlarını sürdürdüklerini ve buna devam edeceklerini söyledi. 14. şubelerine ulaşmanın mutluluğu ve gururunu yaşadıklarını söyleyen Özaltın, grup olarak Gaziantep’e yatırım yapmayı sürdüreceklerini de ifade etti.

Altınoğlu Grup’un Akyol Şubesi, Samsung bayisi olarak hizmete girdi. Cep telefonu, aksesuar, elektronik eşyalar, beyaz eşya gibi farklı ürün grupları mağaza bünyesinde tüketiciye ulaştırılacak. Şu anda grup bünyesinde 135 kişinin istihdam edildiğini söyleyen Özaltın, durmadan büyümeye ve genişlemeye devam edeceklerini açıkladı.

Fotoğraf: https://www.gazeteekspres.com/

0 Yorum

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR...

MediaMarkt Türkiye Yönetim Kurulu’nda iki önemli atama gerçekleştirildi
Viomi, yapay zeka ve IoT teknolojisi ile akıllı evlerin önünü açıyor
Arzum’la güle güle mutfakta harcanan zaman, hoş geldin Ramazan
Teknosa ‘İyi Perakende’ süreçlerini anlattı
En iyi restoran filmleri
Moka İstanbul, tam otomatik Türk kahvesi makineleriyle fark yaratacak