Mert Uygur, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Bölümü mezuniyetinin ardından Ball State Üniversitesinde MBA eğitimini tamamladı. 2017 yılında Samsung Dijital Pazarlama ekibine Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak katılmadan önce Dentsu Aegis ve GroupM ajanslarında Dijital Medya Planlama ve Programatik Satın Alma Direktörlüğü rollerini 7 yıl üstlendi. Uygur bu görevlerinde medya planlama, dijital pazarlama stratejisi, programatik satın alma ve performans pazarlaması süreçlerini yönetti.
Popüler Makaleler
BSH Türkiye, servis lojistik depolarını tek çatı altında topladı
BSH Ev Aletleri, dünya çapındaki 7 ana yedek parça lojistik merkezinden birini İstanbul-Arnavutköy’de açtı. 36.000 metrekarelik alanda kurulan Servis Lojistik Deposu, Türkiye’de üretilen tüm ürünler için kıtalararası bir yedek parça, aksesuar, temizlik & bakım ürünleri […]
Ambiyans Fuarcılık deprem bölgesine tam destek veriyor
TÜRK KIZILAY DERNEĞİ İLE KAN BAĞIŞ NOKTASI KURULACAK Fuarda, Türk Kızılay Derneği ile kan bağış noktası kurarak deprem bölgesine gönderilen bağışlarda yığılma ve bozulma yaşanma durumuna karşın ilerleyen zamanlarda da yeni kan bağışı yapmanın önemine […]
Müşterilerine hızlı ve sorunsuz montaj hizmeti sunabilen firmalar öne çıkıyor
Türkiye klima pazarını genel olarak değerlendirir misiniz? Son dönemde ne tür değişimler oldu, sektörde nasıl bir eğilim söz konusu? Geçtiğimiz yaz sezonunda sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi ve enflasyonist ortamda düşük kredi faizlerinin alım iştahını […]
İlk yorum yapan olun