“Gün içerisinde ilk defa televizyonlarını açanların sayısı yüzde ellinin üzerinde artış gösteriyor. Salgında evde kalma sürelerinin uzaması ve öğrencilerin EBA TV üzerinden eğitim alabilmesi nedeni ile akıllı televizyonlara olan ilgi de arttı.” diyen Eraslanoglu, “akıllı TV alan tüketicileri gözlemlediğimizde TV izleme sürelerinde yüzde 12’lik bir artış görüyoruz. TV’nin açık olma süresi de yüzde 9 arttı. Hem EBA eğitimleri hem de dizi ve film izleme oranlarındaki artış tüketicileri ikinci veya üçüncü bir TV alımına yönlendiriyor. Akıllı TV satışlarında artış üreticiler tarafından da onaylanıyor. Salgın öncesinde 3.9 milyon olarak gözlemlediğimiz hane sayısının, 4.5 milyon haneye çıktığı günleri yaşıyoruz. Genel olarak bakıldığında, tüm kanalların toplam izlenme süreleri %2 düşerken, Ulusal kanalların izlenme süreleri %1 arttı. Ramazan’ın etkisiyle sahur saatlerinden dolayı gece geç saatlerdeki açık TV sayısı %30 üzerinde artarken, sabah erken saatlerde %15 civarında düşüş gösteriyor. Yine Ramazan dolayısıyla, yayınlanan dini programların ortalama izlenme süreleri artmaya devam ederken, bir önceki haftaya göre ikiye hatta üçe katlayarak büyümeye devam ediyor. Hafta içi izlenme süreleri düşerken, hafta-sonu sokağa çıkma yasağının etkisi birebir TV izlenme oranlarına yansıyor. İki ayın sonunda, haber kanallarının izlenme sürelerinde düşüş gözlemlemeye başladık. Bunun sebebini artık izleyicinin farklı şeyler duyma isteği ve ihtiyacı olarak yorumlayabiliriz. Çocuklu hanelerde çocuk kanallarının izlenme süreleri artış̧ göstermeye devam ediyor. Gençlik, aile ve çocuk içeriklerinin izlenme oranlarındaki artış da çok belirgin. Salgın sonrası canlı ve eğlenceli programlara sahip kanalların en yüksek izlenme oranlarına sahip olduklarını ve izleme sürelerinin de paralel olarak büyüdüğünü görüyoruz. Bizler Tvekstra ekibi olarak tüm reklam verenlerimize bu dönemde de kuşak dışı, dinamik hedefli, etkileşimli, maliyet avantajlı ve eğlence içerikli reklamlarla iletişimde kalmaya devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Popüler Makaleler
Robot süpürgelere ilgi yüzde 25 arttı
Pandemi ile birlikte evlerde temizlik konusu da giderek hassaslaşıyor. Yoğun hayat temposunda temizliğe ayrılan zamanı kısaltmak isteyenlerin yanı sıra evcil hayvan sahipleri ve alerjik reaksiyonları olanların sıklıkla tercih ettiği robot süpürgelere ilgi, geçtiğimiz ay pandeminin başladığı Mart ayına oranla %25 arttı. Ayda 62,7 milyon kullanıcıya hizmet veren sahibinden.com’un verilerine göre son bir yıl içerisinde “robot süpürge” kelimesiyle yapılan aramalar ise %306,2 oranında arttı.
Ekim’de AVM Perakende Ciro Endeksi yüzde 19,1 arttı
Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği aylık ciro endeksini açıkladı. […]
Dyson, yeni güzellik inovasyonlarını desteklemek için 500 milyon sterlinlik yatırım planı hazırlıyor
Dyson, önümüzdeki dört yıl içinde 20 yeni güzellik ürününü piyasaya sürmeyi planladığını duyurarak, güzellik portföyündeki araştırma ve teknoloji gelişimini hızlandırmak için 500 milyon sterlinlik bir yatırım planı hazırlıyor. Dyson, bu yatırımın yanı sıra dünyanın dört […]
İlk yorum yapan olun