
Kahve makineleri pazarında kısa bir gezinti

Yeni nesil kahvecilik ya da üçüncü nesil kahvecilik kültürü Türkiye’de nasıl gelişti ve nasıl evriliyor? Yeni nesil kahvecilik talebi biraz kahvesini kendi kavuran ve bu kahveyi kendi mağazasında satanlarla ortaya çıkan bir kavram oldu. Hem […]
Yeni yatırımlarıyla markalaşma yolculuğunu global arenaya taşıyan yüzde 100 yerli kahve markası Espressolab, Avrupa’nın en büyük kahve deneyim merkezi Espressolab Roastery’i kahve severler ile buluşturuyor. İstanbul Merter’de, 6 bin metrekare genişliğindeki Türkiye’nin ilk karton fabrikasının dönüştürülmesiyle inşa […]
Dünya mutfaklarının kültür ihracatındaki öneminden kısaca söz eder misiniz? Bugün, dünyanın birçok ülkesi kendine özgü yemek kültürlerini etkili şekilde tanıtarak ulusal markalarına ekonomik değer kazandırmaktadır. Geçmişten günümüze nesilden nesile aktarılan bu zengin mutfak kültürleri yurt […]
Dağıtım Kanalı © 2024