Dünyada kıtalar arası koşulan tek maraton olan, Türkiye İş Bankası İstanbul Maratonu, 5 Kasım Pazar günü 45’inci kez koşuldu. Tchibo’nun maraton heyecanı sabah 7.00’da Beylerbeyi İskelesi’nde başlayarak koşu güzergahının farklı noktalarında devam etti. Türkiye’de kahve kültürünün zenginleşmesi için yenilikçi konseptleri hayata geçiren Tchibo, “Maratonun Kahvesi Tchibo” diyerek koşu rotasının farklı noktalarında sporcular için hazırladığı sürprizlerle Cumhuriyetin 100 yılını kutladı. CGI teknolojisini kullanarak köprü ayaklarının tepesine kahve bardağını yerleştiren Tchibo; Beylerbeyi İskelesi, Yenikapı’daki bitiş noktası başta olmak üzere farklı noktalarda yarışçılara sunduğu kahve servisiyle gerçek kahve keyfini deneyimletti ve Karaköy’de yerleştirdiği tag ile yarış esnasında sporculara heyecan dolu anlar yaşattı.
Popüler Makaleler
Atmaca Holding’e İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nden İstihdam Ödülü
Televizyon, küçük ev aletleri ve uydu alıcısı başta olmak üzere birçok elektronik ürün kategorisinde Türkiye ve Avrupa’nın en büyük üreticileri arasında yer alan Atmaca Holding, İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “İBB Bölgesel İstihdam Ofisi İstanbul’un […]
Kahve sektörü “kendin yap” trendinden yoğun biçimde etkilenmiş durumda
Tchibo Türkiye, Satış Direktörü Cenk Rodoslu Kahve makinesi sektörü pazarında, 2021 yılına göre, son aylarda yaşanan küçülmenin sizce sebepleri nelerdir? Pandemi sebebiyle evlerde daha fazla zaman geçirilmesi, çoğu küçük ev aletine olduğu gibi, kahve makinelerine […]
2021 yılında çok daha fazla dijital kampanyaya imza atarak müşterilerimizle olan ilişkilerimizi güçlendireceğiz
Tchibo Türkiye Genel Müdürü Tuba Yapıncak, Dağıtım Kanalı dergimize Tchibo hakkındaki son gelişmeleri aktardı. […]
İlk yorum yapan olun