Popüler Makaleler
Türkiye’de 2021’deki sektörel büyüme 2020’ye göre %26
Philips Ev Aletleri, tüketicilerine hem online hem de offline tüm satış ve pazarlama kanallarından ulaşan bir marka. Temel olarak satış ve pazarlama stratejilerinizi neye göre belirliyorsunuz? Özellikle pazar ve tüketici trendlerine baktığımız zaman görüyoruz ki; […]
Kärcher Türkiye, 25’inci yılında 1,5 Milyar TL satış rakamına ulaştı
2023 yılında global olarak 3,29 milyar Euro’nun üzerinde rekor bir satış rakamına ulaşan Kärcher, finansal büyüme anlamında Türkiye’deki 25’inci yılını da büyük başarılarla tamamladı. Euro bazında yıllık yüzde 100 büyüme yakalayan Kärcher Türkiye, yıllık 1,5 […]
Dyson, Türkiye’deki ilk Demo Store’larını açtı
Dyson, “Demo Store” niteliğindeki ilk mağazalarını İstanbul’da teknoloji severlerle buluşturdu. Yeni açılan Dyson Demo Store’lar İstinyePark AVM -2 ve Akasya AVM giriş katında yer alıyor. Dyson’ın yeni mağazalarında kullanıcıların interaktif şekilde deneyebilecekleri, Dyson teknolojisinin özündeki […]
İlk yorum yapan olun