İçinde bulunduğumuz 2022 yılının sonuna gelirken, birçok sektör gibi beyaz eşya ve küçük ev aletleri grubunun da sıkıntıları oldu. Hızla artan, özellikle hammadde, işçilik ve navlun fiyatları üretim maliyetlerini doğrudan etkiledi. Yıl içinde her ayı zamlarla karşıladık. Bu durum tüketicinin alım gücünü ve ödeme dengelerini alt üst etti. Marka takıntıları olan müşteriler artan fiyatlara yetişemedikleri için servislerine ve kalitesine güvendikleri alternatif markalara yönelmek zorunda kaldılar. Üst üste gelen zamlardan etkilenmek istemeyen vatandaşlar ihtiyaçlarını bir an önce almaya çalıştılar. Enflasyonist dönemlerde yaşadığımız, hiç tasvip etmediğimiz ama stok yapmanın para kazandırdığı bir yıl geçirdik. Adet hedeflerine yaklaşamadığımız ancak artan fiyatlarla rakam hedeflerimize ulaştığımız bu yılı kapatıyoruz. Tüm meslektaşlarım ve ülkem için 2023 yılının sağlıklı, bereketli ve huzurlu geçmesini diliyorum
Popüler Makaleler
Beyaz eşya sektörü ihracattaki düşüşü iç satışlarla dengeliyor
Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği (TÜRKBESD), düzenlediği basın toplantısında sektörün 2023’ün ilk 6 ayında aldığı sonuçları değerlendirdi. İthalatçı ve üretici firmalardan oluşan yerli ve uluslararası üye şirketleriyle (Arçelik, BSH, Dyson, Electrolux, Haier Europe, Miele, SEB, […]
TÜRKBESD: Ekonominin seyrini, ülkelerin COVID-19 ile mücadeledeki başarısı belirleyecek
Türkbesd yeni raporunu açıkladı. […]
Dağıtım Kanalı Konya bayilerini ziyaret etti
Dağıtım Kanalı’nın izindeyiz projesi kapsamında Anadolu bayilerini ziyaret etmeye Konya’da devam ettik. İstanbul – Konya Hızlı Treni ile Konya’ya vardığımızda bizi karşılayan kişi Tınmaz Beyaz Eşya’nın sahibi sevgili Fatih Tınmaz oldu. Seyahatimiz boyunca bize verdiği […]
İlk yorum yapan olun