2020 yılında 7.200.000 adet iç piyasa satışları gerçekleşmişti. pandeminin etkisiyle mutfak malzemeleri (hamur makineleri, çay kahve makineleri ve kişisel bakım ürünleri) ve çamaşır ve bulaşık makinelerinde artış olmuştu. 2021 yılında ise bu sayının altında gerçekleşecek gibi görünüyor. Cirolarda ortalama %30 artış var. Dövizdeki artış daha fazla olduğu için fiyat artışlarındaki olumsuz etki 2022 yılın ilk çeyreğinde kendini daha fazla hissettirecektir. Yılın ilk çeyreğinde %25-30 fiyat artışları olacaktır. Yılın 2. çeyreğinde ise fiyat istikrarı biraz daha oturacaktır.
Popüler Makaleler
Ben üretimde de çalışmış biri olarak, Vestel’in her ürüne, daha üretimden başlayarak nasıl hassasiyet gösterdiğinin bire bir şahidiyim
Bize kendinizi tanıtır mısınız? 30 Ağustos 1985 Manisa doğumluyum. İlk orta ve lise eğitimimi Manisa’da tamamladım. Sonrasında Selçuk Üniversitesi Turizm Rehberlik ve İşletme bölümlerini bitirdim, bir süre Kapadokya bölgesinde çalıştıktan sonra Manisa’ya geri döndüm yaklaşık […]
Mottomuz her zaman için “doğru ürün, doğru fiyat ve doğru müşteri
Firmanız ve kendinizi tanıtır mısınız? 1999 yılının sonuna doğru Isparta’da beyaz eşya sektöründe faaliyet gösteren Tanıdık A.Ş isimli bir mağazada sadece %1 hisse ile hem ortak hem de aynı mağazada tezgahtar olarak çalışarak sektöre ilk […]
“Dağıtım Kanalı’nın İzindeyiz” kapsamında Antalya Bayilerini ziyaret ettik
Türkiye’nin beyaz eşya ve küçük ev aletleri sektöründeki tek yayını olarak ülkemizin çeşitli bölgelerinde faaliyet gösteren bayileri ziyaret etmeye devam ediyoruz. Bu kez rotamızı ülkemizin en güzel illerinden olan ve turizm, tarım, sanayi gibi farklı […]
İlk yorum yapan olun