Arzum, “Yılın En İtibarlısı” seçildi

Türkiye’nin öncü ev aletleri markası Arzum, ödüllerine ödül katmaya devam ediyor. Arzum bu kez, The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde halk oylamasıyla sektöründe ‘Yılın En İtibarlısı’ seçildi.

Arzum, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde sektöründe ‘Yılın En İtibarlısı’ seçildi. 

Toplam 12 ilde bin 200 kişinin oylamasıyla yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren bu ilk ve tek etkinlikte ödül sahibi olan Arzum ödüllerine bir yenisini daha eklemiş oldu. 

Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehtap Yıldız, 17 Mart günü gerçekleştirilen ödül töreninde şu sözleri söyledi; Pandemiyle tanıştığımız, iş yapış şekillerimizi değiştirdiğimiz, her şeye rağmen motivasyonumuzu ve çalışma azmimizi ayakta tuttuğumuz bir yılın ardından bu ödülle taçlandırılmak bizim için ayrı bir mutluluk. Tüketicilerimizle aramızdaki bağı kuvvetlendirmek, Arzum markasını onlar için özel kılmak, her anlarında yanlarında olduğumuzu hissettirmek her şeyden daha değerli bizim için. Çok kısa bir süre önce imza attığımız ‘Bizim Ortaklığımız’ kampanyamızla da bu değeri öne çıkardık. 55 yıllık köklü tarihimizde nostalji dolu bir yolculuğa imza attık, milyonlarca evde herkesin en iyi ortağı olduğumuzun altını çizdik ve tüketicilerimize teşekkür ettik. Bitmek bilmeyen inovasyon arzumuzu dile getirirken gücümüzü geçmişten, vizyonumuzu gelecekten aldığımızın altını çizdik. İnovatif ürünlerimizle, ilklerimizle, samimi ve çözüm odaklı hizmet deneyimini yaşatarak, aynı şartları ve koşulları gönülden paylaşarak tüketicilerimizin yanlarında olmaya, hayatlarına kolaylık sunmaya devam edeceğiz. Marketing Türkiye ailesine ve değerli oyları için tüketicilerimize çok teşekkür ederiz. En büyük ‘Arzum’uz hep daha iyisiyle yanınızda olmak” .

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*